Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



Pozycje archiwalne

Robert Shaw
Nowe spojrzenie na marketing
Cena: 36.00 PLN
Ilość stron: 304
Oprawa: miękka
ISBN: 83-88931-00-8
nakład wyczerpany  

Kilka słów o...
Autor "Nowego spojrzenia na marketing" przeprowadza analizę tzw. kryzysu marketingu wieku średniego oraz pokazuje, w jaki sposób niezdecydowanie managementu przetarło szlak źle zaplanowanym inwestycjom opartym na mitach o jakości, satysfakcji klienta, innowacjach. Poprzez badanie na nowo narzędzi marketingu, które mogą zostać wykorzystane do pomiaru tego, co powinno się wiedzieć o kliencie, poprzez analizę doświadczeń takich firm jak Microsoft i Hawlett Packard jeśli idzie o obsługę klienta, Robert Shaw uczy, jak należy stworzyć zintegrowany, oparty na odpowiedniej wiedzy system, służący do skutecznego zaspokajania potrzeb klienta. Celem jego książki jest odseparowanie prawd od półprawd i nieprawd oraz poszperanie trochę głębiej po to, by odkryć fakty, które naprawdę mają znaczenie przy poruszaniu kwestii klienta i konkurencji zdaniem autora nieco więcej zrozumienia dla technik marketingowych i mniej szumu wokół zarządzania mogłoby wytyczyć prostą drogę do komercyjnego sukcesu. Książka ta w inteligentny i wyrazisty sposób wydobywa na światło dzienne ważne spostrzeżenia o właściwym pomiarze najważniejszych i najbardziej krytykowanych funkcjach marketingu. Shaw przedstawia w niej metody i narzędzia, które menedżerowie muszą zastosować jeśli chcą odzyskać wiarygodność w salach konferencyjnych, Philip Kotler, wybitny profesor marketingu międzynarodowego. I doświadczony znawca marketingu, i menedżer chcący zrozumieć mechanizmy kontroli działań marketingowych swojego zespołu, czy wręcz nowicjusz każdy znajdzie coś dla siebie w tej książce, John Leftwich, wice prezydent ds. marketingu, Microsoft Europa, Bliski Wschód i Afryka. W ciągu paru ostatnich lat przetoczyła się prawdziwa fala krytyki marketingu i dało się odczuć ogólne rozczarowanie. W 1993 roku "McKinsey Quaterly" opublikował artykuł zatytułowany Kryzys marketingu w średnim wieku, który przytaczał wypowiedź typowego dyrektora twierdzącego, iż marketing jest mu kamieniem u szyi. Inne artykuły głosiły, że marketing umrze śmiercią naturalną, a także to, że zostanie odrzucony przez kręgi biznesu z Wall Street i z City. Autor, który znakomicie zdaje sobie sprawę z wagi podejmowanego tematu, przyjmuje wobec niego chłodną postawę analityka, wolną od egzaltacji i przekonania, że oferuje cudowne recepty na sukces, nie demonstruje postawy czarodzieja i guru, wydaje się wierzyć przede wszystkim w rozwiązania empiryczne i racjonalne. Praca oparta jest na obserwacjach współczesnych działań marketingowych, głównie podejmowanych przez wielkie firmy i korporacje. Robert Shaw posiada tytuł doktora fizyki nuklearnej Uniwersytetu w Cambridge. Obecnie wykłada gościnnie marketing w Cranfield School of Management. Od ponad 20 lat pracuje jako doradca w ponad 50 firmach w Wielkiej Brytanii, Europie i Stanach Zjednoczonych. Jest konsultantem Brytyjskiej Rady Marketingu.

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Przekonaj ich w 90 sekund lub szybciej - Nicholas Boothman
PREMIERA 8.04.2019
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


19201794

 
1996 - 2019 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie