Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



Pozycje archiwalne

HARVARD Business School Press
Twarzą w Twarz. Komunikacja w kontaktach osobistych
Cena: 24.90 PLN
Ilość stron: 159
nakład wyczerpany  

Kilka słów o...

Możliwości, jakie daje osobista komunikacja nigdy nie były tak ważne jak teraz. Książka ta pomaga doskonalić umiejętności komunikacyjne - zarówno słowne jak i werbalne - i osiągać zdumiewające wyniki, które przynoszą korzyść im samym i ich firmom.

Warto nauczyć się:
- mówić bezpośrednio i pewnie
- zaznaczać swój autorytet w niezręcznych sytuacjach
- udzielać konstruktywnej krytyki
- bardziej skutecznie używać słowa mówionego.

UWAGA! Do książki płyta (CD ) do słuchania z najbardziej istotnymi fragmentami


Inne książki tego autora:
Wystąpienia publiczne. Zostań mistrzem retoryki
24.90 PLN
   
Mistrzowskie Negocjacje
24.90 PLN
   
Zarządzanie karierą
24.90 PLN
   
Panuj nad swoim czasem. Liczy się każda minuta
24.90 PLN
   
Zarządzanie zmianą. Jak przekonać do niej ludzi?
24.90 PLN
   
Fragment/Recenzja:
 

nr 7, lipiec 2007

 

Nie ukrywamy - do zaanonsowania pierwszych publikacji z nowej serii „Menedżer skuteczny" wydanych nakładem Studia Emka namówiło nas samo wydawnictwo. „TWARZĄ W TWARZ - Komunikacja w kontaktach osobistych" (str 160) przeznaczona jest dla osób które zechcą podnieść swą skuteczność słowa mówionego, postanowią opanować niełatwą sztukę przekonywania, jak zreferować - czy też lepiej -jak przekazać sprawę w 30 sek. Ponadto odpowiedzą sobie na pytanie: czy moje przywództwo ogranicza jednowymiarowa komunikacja? Jak słuchać? Jak szybko rozszyfrować ludzi? Jak kierować gniewem i czy istnieje dobry sposób krytyki współpracowników? Kilkanaście wykładów zawiera pozycja MISTRZOWSKIE NEGOCJACJE - Jak nawiązać trwałe relacje z
partnerem  biznesowym" (str. 174) czyli: - Jaka jest najlepsza rada dla każdego negocjatora, jak zostać mistrzem negocjacji? Spraw, by twoja oferta przerosła oczekiwania klienta. Negocjacje jako proces handlowy i jak rozmawiać z twardogłowym przeciwnikiem. Ważnym jest tu dział „Negocjacje a różnice kulturowe" -skierowany głównie dla (Amerykanów?) robiących interesy zagranicą. Trzecią pozycją są „WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - Zostań mistrzem retoryki" (str. 180) - ludzie! Zbliżają się wybory samorządowe - pozycja jak znalazł - wielu z nas nie tzw. zielonego pojęcia jak skutecznie prowadzić spory i zabrać publicznie głos. Tutaj mila wiadomość - te trzy książeczki maja dołączone PŁYTY AUDIO - np. do słuchania w samochodzie i to jest plus. Minusem - wg mnie -jest ciągłe odwoływanie się autorów poszczególnych rozdziałów do literatury amerykańskiej, na zasadzie: jak powiedział ten... jak napisał w książce tamten..., podejrzewam w większości absolutnie nam nie znane|. Niemniej - warto chyba wydać bo 25 zł na takie publikacje. (AST)

 


nr 9, wrzesień 2006

 

Możliwości, jakie daje osobista komunikacja nigdy nie były tak ważne jak obecnie. Książka pomaga doskonalić komunikacyjne umiejętności werbalne i niewerbalne oraz osiągnąć zdumiewające wyniki. Warto nauczyć się mówić bezpośrednio i pewnie, zaznaczać swój autorytet w niezręcznych sytuacjach, udzielać konstruktywnej krytyki i skuteczniej używać słowa mówionego. Do publikacji dołączona jest płyta CD z fragmentami książki.

 


4 lipca 2006 r.

 

Kontakty w Interesach 

Twarzą w twarz z biznesem

Na rynku popularnych wydawnictw przeznaczonych dla ludzi biznesu pojawiły się trzy pozycje z nowej serii wydawniczej warszawskiego wydawnictwa Studio Emka „Menedżer skuteczny". Prezentują one aktualną wiedzę znakomitych autorów z Harvard Business School Press. Wiedza ta przyda się  niejednemu z polskich menedżerów w doskonaleniu umiejętności kierowniczych i sprawnym, swobodnym poruszaniu się w świecie biznesu.
W pierwszej książce pt. „Wystąpienia publiczne" autorzy renomowanej uczelni uświadamiają czytelnikom jak ważna jest sztuka prezentacji. Mimo tego, że żyjemy w epoce technologii informatycznej, bezpośredni kontakt z innym człowiekiem jest wciąż najlepszym sposobem przekazywania informacji. Autorzy wychodzą bowiem z założenia, że menedżer potrafiący przykuć uwagę swoich rozmówców ma znacznie większą szansę na zrobienie kariery.
Rozwinięciem tej tezy jest zawartość kolejnej pozycji z tej wydawniczej serii pt. "Twarzą w twarz". Książka ułatwia doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, co, przecież przynosi w efekcie korzyści samym menedżerom i kierowanym przezeń firmom. Warto więc nauczyć się mówić do rzeczy i ze swadą oraz bardziej skutecznie używać żywego słowa w bezpośrednich kontaktach.
Trzecia książka pt "Mistrzowskie negocjacje"" opiera się na założeniu, że wzajemna relacja obu stron rozmowy jest równię ważna co szczegóły konkretnej transakcji. Autony wychodzą z założenia, że w negocjacjach wcale nic chodzi o to, by przechytrzyć lub wykorzystać drugą stronę. Negocjacje bowiem to nic innego, jak obustronne poszukiwanie rozwiązania problemu.
Do każdej z książek dołączona jest płyta CD, na której nagrane jest dość szczegółowe omówienie poszczególnych rozdziałów.
(wab)
 

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
20 najważniejszych lekcji życiowych prawd - Hal Urban
PREMIERA 18.06.2019
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


20030680

 
1996 - 2019 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie