Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



Pozycje archiwalne

Jeffrey Gitomer
Czerwona książeczka sprzedawcy
Cena: 49.00 PLN
Ilość stron: 220
Oprawa: twarda
Rok wydania: 2006
ISBN: 83-88931-95-4
nakład wyczerpany  

Kilka słów o...

Ta wspaniale prezentująca się edytorsko książka, jest równie znakomita pod względem treści. Została zaprojektowana tak, aby móc ją  mieć ciągle przy sobie. Napisana przez wytrawnego handlowca stała się prawdziwym bestsellerem. Bo to jest swoisty katechizm handlowca.
Oto co pisze we wstępie autor:
Jeśli pragniesz odnieść wymarzony sukces jako sprzedawca, oto jest książka, którą powinieneś kupić natychmiast, przestudiować dwa razy, wcielić w życie jak najszybciej i zaglądać do niej każdego dnia.
Kiedy opanujesz wiedzę, którą chcę ci przekazać, zapewnisz sobie powodzenie w sprzedaży. Różnica pomiędzy sukcesem a przeciętnością tkwi w filozofii. Myśli większości sprzedawców zatrzymują się na końcu miesiąca. Ty jednak musisz zacząć sięgać myślami końca świata.  
Czerwona Książeczka Sprzedawcy NIE mówi tylko o tym, jak skutecznie przeprowadzić sprzedaż. To książka o tym, jak ZAWSZE sprzedawać skutecznie.


Jeffrey Gitomer w Polsce!

W dniu 17 września 2012r. w Warszawie odbyła się konferencja prasowa z udziałem Jeffreya Gitomera, organizowana przez Wydawnictwo Studio Emka oraz HBRP. W konferencji udział wzięli m.in. dziennikarze TVN CNBC, TVP, onet.pl, TVN Style, Sukces, Personel Plus, Personel i Zarządzanie, Businessman.pl, Obserwatorfinansowy.pl oraz licznych stacji radiowych.

Krótką relacja z konferencji dostępna pod adresem:
http://www.hbrp.pl/news.php?id=845&t=konferencja-prasowa-jeffreya-gitomera




Inne książki tego autora:
Turkusowa książeczka zaufania
49.00 PLN
   
Czerwona książeczka sprzedawcy - odpowiedzi
49.00 PLN
   
Złota książeczka nastawienia na tak
49.00 PLN
   
Czarna książeczka budowania kontaktów
49.00 PLN
   
Zielona książeczka OSIĄGAJ ZAMIERZONE CELE
49.00 PLN
   
Fragment/Recenzja:
 

nr 93, 15 maja 2007

 
Książka o tym, co zrobić, aby sprzedawać zawsze. Książka dla przedsiębiorcy, przedstawicieli firm. Dlaczego warto Ją mieć? Już sam tytuł zachęca do sięgnięcia po tę publikację. Co zrobić, by sprzedawać zawsze - tak brzmi jej podtytuł, a tego przecież chciałby każdy, kto sprzedaje cokolwiek, nawet drobne usługi. Autor ma sporo recept na to, jak do tego dojść, choć zauważa, że nie istnieje żadne magiczne zaklęcie, czarodziejska różdżka czy eliksir, które zapewniłyby sukces, o jakim ktoś marzy. Zależy on od określonej strategii. Opiera się ona na krokach, które od stuleci stawiają skuteczni sprzedawcy czy przedsiębiorcy o cechach wspólnych wielkim zdobywcom. W dużym skrócie chodzi o odpowiednią postawę i stosowanie się do niej na każdym kroku - np. o stałe nastawienie na sukces (uwierz, że możesz -apeluje autor), nieustanną naukę (czyli otwarcie na wszystko, co nowe, bo konkurencja nie śpi), planowanie każdego dnia (żeby być zawsze przygotowanym), odpowiedzialność za swoje czyny i postanowienia (obwinianie innych daje odwrotny skutek), czy wreszcie wyciąganie wniosków z popełnianych błędów. Jak takie postawy wypracować? O tym traktuje właśnie ta książka.

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


20110058

 
1996 - 2019 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie