Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



BIZNES I EKONOMIA

David Ogilvy
Ogilvy o reklamie
Cena: 69.00 PLN
Ilość stron: 226
Oprawa: twarda
Rok wydania: 2008
ISBN: 978-83-60652-22-0
  
Kup na prezent

Kilka słów o...
Mimo, że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to „najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej” (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszechczasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; sex w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.

„Po prostu jedna z najlepszych książek na temat reklamy, jaka została kiedykolwiek napisana. Jeśli pracujesz w branży… musisz ją przeczytać”.
Steve Gibson, Steve Gibson Consulting


Fragment/Recenzja:
 

NR 109/10/2008

 

Niedawno sieć reklamowa Ogilvy obchodziła 60-lecie istnienia. Z uroczystymi obchodami urodzin zbiegło się drugie wydanie kultowej już książki „Ogilvy o reklamie". Dlaczego kultowej? Mamy do czynienia z kompleksowym zbiorem reklam opatrzonym słowem samego mistrza. Od słynnych kreacji dla Volswa-gena, Marlboro po konkretne wskazówki, jak skonstruować skuteczną reklamę, która co najważniejsze nie tylko jest nowatorska, kreatywna, ale także... sprzedaje. Jak reklamować turystykę zagraniczną? Jak prowadzić agencję reklamową? Co jest złego w reklamie - to tylko niektóre zagadnienia, które porusza David Ogilvy. Książka zawiera mnóstwo anegdot o początkach sieciowej reklamy oraz sylwetki najważniejszych „ojców założycieli" (Lasker, Roser, Rubicam, Burnett, Hopkins, Bernbach). Zapewne sam Ogilvy pewnie nigdy się nie spodziewał, że zapoczątkowana przez niego agencja przetrwa 60 lat, że będzie obecna w wielu krajach na świecie, a on sam stanie się jedną z najważniejszych osób w branży.
Monika Szymańska


NR 11 LISTOPAD 2008

 
[...] Wiele obserwacji David’a Ogilvy’ego i postawa w sprawie informowania klientów są dzisiaj godne uwagi i naśladowania. Ogilvy bowiem czuł i widział ograniczenia reklamy. Nie był kreatywnym copywriterem w świecie nieograniczonej wolności. Miał na przykład nadzieję, że bilbordy zostaną zakazane, bo świat bez nich byłby bezpieczniejszy i piękniejszy. Nie uważał jednak, że zakaz ich ustawiania wyrządza nieodwracalne szkody wolnej przedsiębiorczości lub ogranicza prawo do wolnej wypowiedzi. Można by powiedzieć, że widział granice wolności reklamy, tzn. nie traktował każdego efektywnego sposobu sprzedaży za dopuszczalny.

NR 11 (46) LISTOPAD 2008

 
Sekrety branży zebrane w jednym tomie. Podręcznik obowiązkowy, nie tylko zresztą dla profesjonalistów. Mamy chociażby rozdział: „Co złego jest w reklamie?” z pytaniem o reklamy polityczne. W przypisach tłumaczenie najważniejszych, wykorzystanych w tomie przykładów.

NR 10 (17) PAŹDZIERNIK 2008

 
BIBLIA KREATYWNEJ REKLAMY
Książka ta, powstawała w 1983 r., do dziś uchodzi za jedną z najważniejszych pozycji na świecie poświęcone reklamie. Jest uznawana za przewodnik po kreacji i elementarz dla każdego, kto wchodzi do branży. David Ogilvy to prekursor nowoczesnego marketingu, twórca jednej z najważniejszych – dziś bardzo wszechstronnej – sieciowej agencji. Ogilvy już we wstępie książki obala jeden z największych, jak się zdaje, mitów krążących w reklamie, ten mianowicie, że produkty wychodzące z agencji są dziełem sztuki, a przynajmniej ocierają się o nią. Określenia „kreatywny” i „artystyczny” są przecież w branży odmieniane przez wszystkie przypadki. Tymczasem Ogilvy deklaruje wprost, że tekst reklamowy i cała kreacja ma być skuteczna, a więc: nie zachwycać pięknem czy oryginalnością, lecz przekonać potencjalnych klientów do promowanej usługi, marki albo produktu.
Opierając się na konkretnych przykładach, Ogilvy podpowiada, jak przeprowadzić skuteczną kampanię w określonym medium albo – na jakie elementy przekazu kłaść nacisk, zmagając się z produktami, w zależności od branż.

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Zaczyna się od pasji - Keith Abraham
PREMIERA 10.10.2017
 
Po co nam to było - Joanna Rawik
PREMIERA 12.10.2017
 
Hit Man. Nowe wyznania ekonomisty od brudnej roboty - John Perkins
PREMIERA 17.10.2017
 
Zaklęty krąg - Zbigniew Domino
PREMIERA 19.10.2017
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


14202750

 
1996 - 2017 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie