Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



BIZNES I EKONOMIA

Kenneth Blanchard, Norman Vincent Peale
Etyka biznesu
Cena: 34.90 PLN
Ilość stron: 140
Oprawa: twarda z obwolutą
Rok wydania: 2008
ISBN: 978-83-60652-25-1
  
Kup na prezent

Kilka słów o...

UCZCIWOŚĆ SIĘ OPŁACA! NIE MUSISZ OSZUKIWAĆ, ABY WYGRAĆ
Etyka w biznesie to jeden z najistotniejszych problemów, przed jakim i obecnie staje świat. Dwóch wybitnych, najlepiej sprzedających się autorów, Kenneth Blanchard i Norman Vincent Peale, połączonymi siłami stawiają czoła temu problemowi w swej niezwykle ważnej książce „Etyka w biznesie”. Udowadniają w niej, że nie trzeba oszukiwać, aby wygrać.
Od prostego, trzystopniowego „Kwestionariusza etycznego”, który pomaga ocenić decyzję lub działania, do Pięciu Kluczy etycznego postępowania, które pomogą określić twoje cele, „Etyka biznesu” oferuje zestaw użytecznych narzędzi. Mogą być zastosowane do usprawnienia twojej firmy lub poprawienia jakości życia. „Etyka biznesu” to nie teoria. Blanchard i Peale korzystając ze swojego ogromnego i unikalnego doświadczenia, ujawniają sekrety etycznego postępowania, podają praktyczne wskazówki, aby uświadomić nam, dlaczego uczciwość popłaca.

Fragment/Recenzja:
 

NR 11 LISTOPAD 2008

 
Etyka w biznesie to jeden z najistotniejszych problemów przed jakimi obecnie staje świat biznesu. Książka napisana w konwencji rozmowy, dialogu obu autorów jest łatwa w odbiorze i zarazem niezwykle użyteczna. To książka nie tylko dla menedżerów, ale też dla tych wszystkich, którzy chcą podejmować etyczne decyzje w swoim życiu lub stoją przed moralnymi dylematami. Na kolejnych stronach książki autorzy podają nam wskazówki, jak lepiej rozwiązywać dylematy, przed którymi stajemy codziennie, a także inspirację, aby postępować w sposób etyczny zgodnie z poglądami, jakie każdy z nas posiada.
Książka na pewno nie jest poradnikiem, który jasno wskazuje jaka decyzja jest dobra, a jaka zła. Ale na pewno jest przewodnikiem po trudnych kwestiach etyki, przed którymi stają dzisiejsi menedżerowie. Prostym i bezpośrednim językiem opisuje, jak tworzyć zdrowe etycznie środowisko biznesowe.

NR 9 (144) WRZESIEŃ 2008

 
„Uczciwością i pracą ludzie się bogacą” – mówi stare porzekadło, które współcześnie czasem trąci myszką. O tym, że warto być uczciwym wspólnym głosem zza wielkiej wody mówią Kenneth Blanchard i Norman Vincent Peale, autorzy książki „Etyka biznesu”. Każdy znajdzie tu praktyczne wskazówki, jak radzić sobie w mało komfortowych sytuacjach, czym się kierować, stojąc przed dylematem etycznym. Treści podejmujące ważną tematykę podane zostały w atrakcyjnej formie – w konwencji rozmowy.

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Potęga osobowości - Sylvia Löhken
PREMIERA 24.01.2019
 
Przeminęło... jednak pozostało. Od zakazanych piosenek do moralnego niepokoju (tom 1 i tom 2) - Mieczysław Wojtczak
PREMIERA 28.01.2019
 
Zwycięska Formuła. Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1 - David Coulthard
PREMIERA 20.02.2019
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


18604563

 
1996 - 2019 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie