Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



BIZNES I EKONOMIA

Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson
Architektura korporacyjna jako strategia
Cena: 59.00 PLN
Ilość stron: 272
Oprawa: twarda
Format: 150 x 227
Rok wydania: 2010
ISBN: 978-83-60652-73-2
  
Kup na prezent

Kilka słów o...

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak:

- Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy;

- Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost;

- Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej;

- Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.

Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.

 

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Potęga osobowości - Sylvia Löhken
PREMIERA 24.01.2019
 
Przeminęło... jednak pozostało. Od zakazanych piosenek do moralnego niepokoju (tom 1 i tom 2) - Mieczysław Wojtczak
PREMIERA 28.01.2019
 
Zwycięska Formuła. Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1 - David Coulthard
PREMIERA 20.02.2019
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


18604674

 
1996 - 2019 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie