Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



LITERATURA PSYCHOLOGICZNA I MOTYWACYJNA

Vincent Harris, Harlan H. Goerger
Jak skutecznie omijać NIE w biznesie
Cena: 37.00 PLN
Ilość stron: 192
Oprawa: miękka
Format: 135x215
Rok wydania: 2014
ISBN: 978-83-63773-56-4
  
Kup na prezent

Kilka słów o...

Przeczytaj tę książkę już dzisiaj! Zacznij omijać "NIE" od jutra!

Na podstawie ciekawych i zajmujących analiz przypadków i przykładów Vincent Harris i Harlan Goerger pokazują, jak można odnieść sukces w sprzedaży. Uczą jak całkowicie zlikwidować opór rozmówcy. W 30 kolejnych rozdziałach pokazują ponad 30 nowatorskich metod, które można wykorzystać, aby omijać  „Nie” klienta bez zmniejszania marży. Wszystkie techniki są opisane w jasny i przejrzysty sposób, i zawierają obrazowe przykłady ich zastosowania.

Fragment ze wstępu:
„Czy ja sugeruję, że wykorzystując wiedzę zdobytą dzięki tej książce nigdy nie usłyszysz odpowiedzi "Nie"? Pozwól, że zadam Ci pytanie: czy byłbyś zadowolony, gdybyś mógł zmniejszyć częstotliwość odpowiedzi "Nie" o połowę? Jeśli powiedziałeś "TAK!", bądź cierpliwy, ponieważ czeka cię interesująca podróż, dzięki której zdobędziesz odpowiednie umiejętności, by to osiągnąć. Poradnik ten daje ci najnowocześniejsze narzędzia, jakie tylko można znaleźć, by "Ominąć Nie". Jeśli zdecydujesz się ich użyć, przyniosą Ci one korzyści, których nawet nie możesz sobie wyobrazić - na razie.”

Wybrane opinie o książce:
Ta książka pokazuje, jak natychmiast nawiązać dobre stosunki z klientami, jak zmniejszyć opór kupującego i stać się bardziej wiarygodnym w relacjach z każdym klientem.
- Brian Tracy

To jest dokładnie to, czego potrzebowałam! Ta książka ma praktyczne zastosowanie. Wiedziałam, że za niewielką cenę tej wpływowej książki otrzymam rady warte tysiące dolarów. Jako trener biznesowy, chętnie polecę ją moim klientom i będę obserwować, jak rosną ich dochody i jakość życia. Jest to ‘lektura obowiązkowa’ dla każdego zajmującego się sprzedażą, czyli dla nas wszystkich. 
-Dr. Clare Albright, autorka książki "Neurofeedback: Transforming Your Life with Brain Biofeedback"
Fragment/Recenzja:
 


 
14.04.2014r.

Wprost 16/2014
Autor: Szymon Krawiec

Zmora każdego handlowca? Krótkie „nie, dziękuję” rzucone przez klienta zaraz po tym, jak zaczniemy kusić go naszą ofertą. Wtedy pytamy siebie, co poszło nie tak. Może byłem zbyt natarczywy, może mówiłem za szybko, a może źle dobrałem krawat do marynarki? Vincent Harris i Harlan Goerger, dwóch amerykańskich speców od marketingu, na 190 stronach dało czytelnikom krótką instrukcję, jak skutecznie omijać „nie” w biznesie. Prezentują 30 nowatorskich metod, jak sobie radzić z oporem rozmówcy. Jak wzmocnić swoją wiarygodność, jak wywierać wpływ, jak manipulować słowami, jak schlebiać, jak gestykulować i w końcu co mówić, żeby zawładnąć umysłem i portfelem klienta.

1. UNIKAJ NADMIARU MOWY CIAŁA. Nie obciążaj klienta skomplikowaną gestykulacją, mimiką i modulowanym tembrem głosu. Skoncentruj się na tym, co chcesz przekazać.

2. ROZPOZNAJ, KTO JEST TWOIM KLIENTEM. Jeżeli sprzedasz klimatyzator Eskimosowi mieszkającemu na Antarktydzie, nie zrobi to z ciebie idealnego sprzedawcy, tylko nieetycznego idiotę. Nie wciskaj ludziom czegoś na siłę.

3. AKCEPTUJ PROBLEM.

Przyjmij do wiadomości opór klient i zajmij się nim. Nikogo nie obwiniaj. Trzymaj pod kontrolą swoje emocje i mowę ciała. Wykorzystuj otwarte pytania, żeby zdobyć więcej informacji o tym, co gryzie klienta. W ten sposób staniesz się wiarygodnym i godnym zaufania partnerem, a nie chłodnym sprzedawcą.

4. NAUCZ SIĘ STEROWAĆ CZASEM. Powiedz klientowi, że decyzję o kupnie może podjąć w przyszłości, ale jednocześnie opowiadaj mu o korzyściach, jakie może odnieść teraz. Gdy już nawiązałeś kontakt i wyjaśniłeś, jakie przyjemności będzie czerpać z twojego produktu, ostrożnie wspomnij, że decyzję może podjąć nawet w tej chwili.

5. PORADŹ SOBIE Z NADMIAREM. Dzisiaj klient ma do wyboru miliony produktów podobnych do tego, który chcesz sprzedać. Spróbuj zrozumieć jego potrzeby i wymagania, a potem zaproponuj jedną, najlepiej dobraną ofertę.



 
1.03.2014r.

Sprzedawcą jest nie tylko osoba zajmująca to stanowisko, tak naprawdę bywa nim każdy z nas, zarówno wżyciu prywatnym, jak i zawodowym. Każdy z nas chce móc skutecznie sprzedać swój własny pomysł. Jak zrobić to łatwością, radzą autorzy poradnika - można w tym celu wykorzystać mowę ciała i strategię wywierania wpływu. Na podstawie ciekawych i zajmujących analiz przypadków i przykładów Vincent Harris i Harlan Goerger pokazują, jak można odnieść sukces w sprzedaży. Uczą, jak całkowicie zlikwidować opór rozmówcy. W 30 kolejnych rozdziałach pokazują ponad 30 nowatorskich metod, które można wykorzystać, aby omijać słowo „nie" wypowiadane przez klienta. Jest to spory arsenał środków pozwalających zmniejszyć niechęć rozmówcy, a to z kolei umożliwia mu rozważenie potencjalnych korzyści płynących z przedstawianej mu oferty. Wszystkie techniki są opisane w jasny i przejrzysty sposób i zawierają obrazowe przykłady ich zastosowania.



 
18.02.2014r.

 „Na początku było Słowo, a Słowo było u Boga, i Bogiem było słowo” – tak brzmi fragment Ewangelii wg. św. Jana. O znaczeniu słów w komunikacji nie trzeba nikogo przekonywać, to za ich pomocą możemy prowadzić dialog, możemy pieszczotliwie przemawiać do dziecka, wyrażać miłość, ale także stawiać twarde warunki w biznesie. Jak jednak mówić, aby treść komunikatu sprzyjała naszym celom? Jak mówić, żeby zjednywać otoczenie, a nie obrażać? Jak mówić, żeby ludzie nas słuchali i robili to, co chcemy?
W tajniki skutecznej komunikacji wprowadzają nas autorzy książki „Jak omijać „NIE” w biznesie. Z łatwością sprzedawaj swoje pomysły”. Ekspert od komunikacji pozawerbalnej i mowy ciała Vincent Harris oraz Harlan H.Goerger, wprowadzają nas w świat słów i gestów,  za pomocą których skutecznie uda się nam ominąć słowo „NIE”, tak znienawidzone przez wszystkich, nie tylko przez sprzedawców. Książka napisana jest czytelnym językiem, dostosowanym nie tylko do odbiorcy z kręgów biznesu, ale do każdej osoby, która chce poprawić swój warsztat, doskonalić się i poprawić skuteczność swojej komunikacji.
Złożona z trzydziestu rozdziałów książka, porusza najważniejsze aspekty komunikacji, walczy ze schematami oraz błędnymi założeniami. Po lekturze trzydziestu rozdziałów zmienia się zupełnie nasz sposób myślenia i podejście do wielu kwestii – w tym do tytułowego „NIE”. W każdym z nich otrzymujemy bowiem jedną metodę, a właściwie strategię wpływania na innych. To zarazem skuteczna broń, której możemy użyć za każdym razem, kiedy pragniemy coś osiągnąć, wynegocjować czy po prostu osiągnąć własne cele.
Dowiemy się, jak istotne znaczenie w omijaniu „NIE” ma mowa ciała, jak przy pomocy banknotu dwudziestodolarowego spojrzeć na stresujące wydarzenia z innej perspektywy, jak rozpoznać, kto jest naszym klientem, a także jak zwiększyć siłę perswazji dzięki precyzyjnemu użyciu języka. Wszystkie poznane strategie mają na celu wywołanie określonych zachowań klienta – mogą zmniejszyć jego potrzebę analizowania i szukania wymówek, pozwalają skupić opór klienta na konkretnym problemie, a także zmniejszyć niechęć klienta. Konsekwencją zastosowania tych metod jest wykreślenie z naszych relacji (nie tylko) biznesowych słowa „NIE”, bowiem – stosując rady autorów poradnika – nigdy już „NIE” w odpowiedzi na naszą ofertę nie usłyszymy.
Na rynku jest wiele poradników poświęconych komunikacji, zarówno komunikacji werbalnej, jak i niewerbalnej. Jednak książka „Jak omijać „NIE” w biznesie. Z łatwością sprzedawaj swoje pomysły” nie jest w żadnym wypadku produktem odtwórczym. Wręcz przeciwnie – autorzy prezentują nowatorskie podejście do wielu zagadnień, obalają nawet powtarzane przez lata twierdzenia, jak choćby to, że „w 93 proc. nasza komunikacja jest niewerbalna, a komunikacja słowna decyduje tylko w 7 proc. o skuteczności naszej komunikacji”. Liczne przykłady prezentowane przez autorów pozwalają dokładnie prześledzić działanie metod oraz uniknąć ewentualnych pomyłek w ich zastosowaniu.
Podane metody są banalnie proste i wypada tylko się zastanowić dlaczego nie są stosowane od dawna. A może są, tylko ty jesteś osobą, na której są testowane? Ty jesteś osobą, której niechęć przełamuje rozmówca? Aby zmienić ten stan i przejąć kontrolę nad rozmową, a także podejmowanymi decyzjami, wystarczy krótkie ćwiczenie zaproponowanych technik. Nie potrzeba na ich wdrożenie w życie żadnych nakładów finansowych, nie powodują one strat w ludziach, nie są też metodą generowania sobie wielkiej ilości wrogów. Podane strategie wykorzystują po prostu różne niuanse językowe, które w rezultacie zadowalają dwie strony. A przecież to jest sedno efektywnej komunikacji!



 
21.01.2014r.

autor: Rafał Mróz

Mowa ciała: Jak ominąć „nie” w sprzedaży?

Często zdarza się, że sprzedawcy podczas rozmów handlowych są zawiedzeni reakcją klienta na ich wyjątkową ofertę. Zamiast spodziewanego „wow!” słyszą… „muszę to przemyśleć” albo „oddzwonię do Pana jak to przeanalizuję”. A przecież wszystko jest doskonałe: produkt wysokiej jakości, prawo zwrotu, długi termin płatności, natychmiastowa dostawa… Co może być powodem takiej reakcji klientów? Dlaczego nie kupują?
Sprzedawca powiedział coś nie tak!

„Widocznie sprzedawca powiedział coś nie tak!” – pomyśli większość. Ale to wcale nie musi być prawda. O ile podczas kontaktu czy sprzedaży przez telefon klient nie widzi sprzedawcy, o tyle podczas osobistego spotkania wrażenia wizualne zaczynają mieć znaczenie. Często na tyle istotne, że decydują o „tak” lub „nie”. I dzisiaj szybka recenzja książki, która o tym traktuje.

Jak skutecznie omijać „NIE” w biznesie
Autorzy książki to Vincent Harris i Harlan H. Goerger. Obaj są trenerami i mówcami i co najważniejsze w tym kontekście – specjalizują się mowie ciała (podlinkowałem ich kanały z nagraniami z YouTube). Ich książka powstała na bazie 20 lat doświadczeń i badań i zawiera 30 rozdziałów, a w każdym z nich wskazówka, która może zadecydować do TAK lub NIE w kontaktach z klientami, dostawcami, szefem, pracownikami, żoną, dzieckiem, sąsiadami i policją. Serio.

Zdecydowanie wykracza poza sprzedaż, bo pokazuje szerszy aspekt „NIE” oraz tego jak można (i jak nie można) oddziaływać na ludzi. A przecież to właśnie o wpływ na ludzi chodzi w sprzedaży (ale i w życiu w ogóle). Autorzy uczą jak sprawić, aby pierwsze wrażenie (i każde kolejne) dotyczące Twojego produktu, usługi czy firmy właściwie oddziaływało na osoby, z którymi się spotykasz. Celowo piszę „właściwie oddziaływało”, bo nie zawsze chodzi o to, aby z całym impetem krzyczało do klientów „Tak, to ja, Twój najlepszy i jedyny wybór!”.
Unikanie negatywnych reakcji rozmówcy

Jak wskazuje tytuł – chodzi tutaj o omijanie „NIE!”: obchodzenie i unikanie wszystkiego, co może wywołać negatywną reakcję, a która może być wyzwolona zupełnie przypadkowo przez nieumiejętną prezentację siebie, produktu, oferty czy firmy.

Sądzę, że podobnie jak ja – po przeczytaniu tej książki zauważysz pewne zmiany w swoim zachowaniu, ponieważ niejako „między wierszami” przemyca ona pewną filozofię, która będzie uporczywie oddziaływać na Twoją prezencję, sposób zachowania wobec klientów (ale i współpracowników). Ja zauważyłem je już po kilku dniach (mam nadzieję, że utrzymają się dłużej i wejdą mi w krew :))
Mowa ciała – magia, która działa

Książka obfituje w liczne przykłady komunikatów niewerbalnych i mowy ciała, które pomagają osiągnąć cel – uniknąć „NIE”. Wiele z nich stosuję (jak każdy z nas) zupełnie nieświadomie, ale po lekturze zacząłem przywiązywać do nich większą wagę (np. demonstrując zmiany w czasie: pokazywanie przyszłości z prawej /od strony rozmówcy/ a przeszłości z lewej).

Bardziej konkretny przykład? Oto sposób, na spójny komunikat niewerbalny, kiedy chwalisz pracownika. Zamiast powiedzieć „Andrzej, świetnie poradziłeś sobie z tą reklamacją” użyj w trakcie mówienia komunikatu niewerbalnego – pauzy przed komplementem. Np. tak:

„Andrzej, chcę zauważyłem coś, o czym musisz wiedzieć: (pauza: policz do trzech, patrz w oczy, odchyl głowę w bok, odsłaniając szyję) Ci ludzie jeszcze przed chwilą byli bardzo zdenerwowani i źli. Sposób, w jaki załatwiłeś ich reklamację był fenomenalny. Masz talent do rozwiązywania konfliktów!”

Z książki dowiesz się dlaczego potrzebna jest pauza i czemu należy odkryć szyję. Przeczytasz tam także o tym, co można uzyskać stosując spójnie komunikaty werbalne, mowę ciała, wiedzę o ludzkich zachowaniach i nieco psychologii. Rzeczywiście, działa świetnie (także w domu, na żonę i na dzieci! ;)) Czyta się ją łatwo (zajmie 2-3 godzinki, około 200 stron), rozdziały są krótkie (zawierają osobiste przykłady autorów oraz analizę zachowań wraz z rozwiązaniami) więc można się odrywać od nich co chwilę i nie wywoła to mętliku w głowie kiedy wrócisz do lektury.

Sama formuła książki odpowiada mi dlatego, że prezentuje zetknięcie naukowej teorii z praktyką rzeczywistości. Pokazuje co można uzyskać stosując spójnie komunikaty werbalne, mowę ciała, wiedzę o ludzkich zachowaniach i nieco psychologii. Z doskonałym skutkiem.

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Przekonaj ich w 90 sekund lub szybciej - Nicholas Boothman
PREMIERA 8.04.2019
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


19217597

 
1996 - 2019 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie