Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



BIZNES I EKONOMIA

Sharon Lechter
Myśl i bogać się dla kobiet. Jak wykorzystać potencjał własny w kreowaniu osobistego sukcesu
Cena: 39.00 PLN
Ilość stron: 330
Oprawa: miękka ze skrzydełka
Format: 135 x 210
Rok wydania: 2015
ISBN: 978-83-64437-72-4
  
Kup na prezent

Kilka słów o...
Kobiety są przyszłością amerykańskiego biznesu, stwierdził niedawno Warren Buffett i dodał, że to one dzierżą dziś klucz do finansowego sukcesu. Sharon Lechter napisała swą niezwykłą książkę, nawiązując w sposób w pełni świadomy i zamierzony do ponadczasowego, bestsellerowego dzieła Napoleona Hilla „Myśl i bogać się”.
Przenosi ona metodę Hilla w czasy nam bliskie – analizuje kariery wielu kobiet, przytacza ich refleksje, „siostrzane” rady, zgrabne cytaty. To niewątpliwa zaleta książki – szeroka panorama karier, przypadków, myśli kobiet bardzo różnych – od Marilyn Monroe i Eleonor Roosevelt po Arianne Huffington, Condolezzę Rice, Oprah Winfrey czy Marię Szarapową. Są wśród nich kobiety odnoszące sukcesy w biznesie i w działalności społecznej.
Książka jest daleka od motywacji feministycznych – słowo to zresztą chyba w ogóle w niej nie pada. Jest na swój sposób tradycyjna – poszerza model kobiety jako matki, żony i opiekunki domu o wymiary społeczne i biznesowe. Akcentuje właściwe kobietom wartości (empatia, nastawienia na współpracę, chęć wprowadzania na świecie pozytywnych zmian) w odróżnieniu od cechującego mężczyznę nastawienia na rywalizację, efektywność, awans i efekty doraźne.
Fragment/Recenzja:
 

10/2016

 
SHARON LECHTKR Myśl i bogać się dla kobiet.
Jak wykorzystać potencjał własny w kreowaniu osobistego sukcesu Sharon Lechter Studio Emka Autorka dokonuje rein-terpretacji klasycznego dzieła Napoleona Billa „Myśl i bogać się", dostosowując go do realiów życia współczesnej kobiety oraz zmieniającego się środowiska i sposobu prowadzenia biznesu. Autorka uważa, że o ile kroki w celu osiągnięcia sukcesu są wspólne dla kobiet i mężczyzn, o tyle podejście do ich realizacji już nie. Obie płcie różnią się też pod względem samego rozumienia, czym jest sukces. Publikacja, oprócz warstwy poradnikowej, stanowi hołd złożony setkom kobiet, które osiągnęły i osiągają sukces. Opisuje ważne zjawisko oraz stanowi inspirację dla kobiet chcących odnieść sukces. Książka jest daleka od motywacji feministycznych. Jest na swój sposób tradycyjna - poszerza model kobiety jako matki, żony i opiekunki domu o wymiary społeczne i biznesowe. Akcentuje właściwe kobietom wartości, w odróżnieniu od cechującego mężczyznę nastawienia na rywalizację, efektywność, awans i efekty doraźne.


 
03.04.2015r

Liderki naszych czasów

Autorka dokonuje reinterpretacji klasycznego dzieła Napoleona Hilla „Myśl i bogać się”, dostosowując go do realiów życia współczesnej kobiety oraz zmieniającego się środowiska i sposobu prowadzenia biznesu. Autorka uważa, że o ile kroki w celu osiągnięcia sukcesu są wspólne dla kobiet i mężczyzn, to podejście do ich realizacji już nie.  Obie płcie różnią się też pod względem samego rozumienia, czym jest sukces. Oprócz warstwy poradnikowej, to hołd złożony setkom kobiet, które osiągnęły i osiągają sukces.

Ważna, bo: opisuje ważne zjawisko i stanowi inspirację dla kobiet chcących odnosić sukces
THINKTANK rekomenduje: wszystkim liderkom ale też liderom




 
01.03.2015r

Szeroka analiza karier, przypadków, myśli wielu kobiet odnoszących sukcesy w biznesie i w działalności społecznej. Od Eleonor Roosevelt po Angelę Merkel, Arianne Huffington, Condolezzę Rice, Sheryl Sandberg, Oprah Winfrey czy Marię Szarapową. W ciągu ostatniej dekady nie tylko wzrosła liczba i wpływy kobiet jako pracowników, ale przekształceniu uległ też świat biznesu. Przeszliśmy od ery przemysłowej do ery informacji, nastąpiła też ogromna zmiana w sposobie prowadzenia interesów. W erze przemysłowej liczyło się współzawodnictwo – rywalizacja prowadziła do prymatu filozofii wygrana–przegrana i bezpardonowej walki w relacjach biznesowych.

Obecnie nastąpiła zmiana w środowisku biznesowym – jego funkcjonowanie opiera się na współpracy, strategicznych partnerstwach i sojuszach; kultywuje ono filozofię win-win, a zainteresowane strony starają się wzajemnie wykorzystywać swoje mocne strony dla dobra konsumenta. Nadchodzą przełomowe czasy dla kobiet.

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Zaczyna się od pasji - Keith Abraham
PREMIERA 10.10.2017
 
Po co nam to było - Joanna Rawik
PREMIERA 12.10.2017
 
Hit Man. Nowe wyznania ekonomisty od brudnej roboty - John Perkins
PREMIERA 17.10.2017
 
Zaklęty krąg - Zbigniew Domino
PREMIERA 19.10.2017
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


14202660

 
1996 - 2017 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie