Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



BIZNES I EKONOMIA

Jack i Suzy Welch
Praktyczne MBA Jak mądrze zaplanować karierę, stworzyć wspaniały zespół, zdynamizować wzrost i wygrać
Cena: 49.00 PLN
Ilość stron: 268
Oprawa: twarda z obwolutą
Format: 150x227 mm
Rok wydania: 2015
ISBN: 978-83-64437-94-6
  
Kup na prezent

Kilka słów o...

Nowa książka Welchów Praktyczne MBA. Jak mądrze zaplanować karierę, stworzyć wspaniały zespół, zdynamizować wzrost i wygrać to ich trzecia wspólna publikacja po bestsellerowym Winning znaczy zwyciężać (2005, wyd. Studio EMKA) i Winning – odpowiedzi (2006, wyd. Studio EMKA)

Ostatnie dziesięć lat najwięcej nas nauczyło – mówi Jack Welch. Kiedy w 2005 roku wydaliśmy naszą poprzednią książkę – "Winning znaczy zwyciężać" – wyruszyliśmy w drogę rozpoczynając tym samym dekadę pełną wystąpień, pisania, nauczania i konsultacji, które pozwoliły nam zapoznać się z wieloma firmami stojącymi przed fascynującymi wyzwaniami rynkowymi. Wszystkie te doświadczenia przybliżyły nam sedno wyzwań i szans współczesnego świata biznesu. Jednocześnie nasze wystąpienia przed milionami ludzi, a zwłaszcza sesje pytań i odpowiedzi, pozwalają nam usłyszeć co naprawdę myślą – i czym martwią się – kobiety i mężczyźni biznesu.

To także w tym okresie z sukcesem uruchomiliśmy nasz własny internetowy kurs MBA, Jack Welch Management Institute na Strayer University, który może się obecnie poszczycić 900 studentami –
dodaje Suzy Welch. Ich różnorodne doświadczenia jako profesjonalistów pracujących na całym świecie w nowatorski i niezwykle ekscytujący sposób poszerzyły, pogłębiły i wspomogły nasze zrozumienie współczesnego biznesu. Jeśli wiedzieliśmy coś pisząc „Winnig znaczy zwyciężać” to teraz z pewnością wiemy więcej. Więcej tego, co istotne. Ponieważ biznes się zmienił, a my mieliśmy szczęście znaleźć się w samym centrum tych zmian.

Eksperci snują różnorakie teorie i koncepcje, ale wygrana w biznesie zależy tak naprawdę od umiejętności zrozumienia trudnych, ale decydujących o naszym losie dylematów, które definiują nową gospodarkę, starą gospodarkę i wszystko to, co znajduje się pomiędzy. W "Praktycznym MBA" Jack i Suzy Welch podpowiadają ci jak osiągnąć to zrozumienie, korzystając z doświadczenia zdobytego w trakcie minionej dekady dzięki bliskiej współpracy z firmami różnej wielkości, wywodzącymi się z rozmaitych branż na świecie.

W rezultacie otrzymujemy książkę pełną świeżych, gotowych do zastosowania porad, czasem wbrew temu, co podpowiada instynkt, które pozwolą stworzyć wspaniałą organizację, dynamiczny, pełen energii zespół i zaplanować satysfakcjonującą karierę we współczesnym środowisku nowego biznesu.

^^^

Nie potrzeba żadnych innych książek o zarządzaniu.
Warren Buffett

Przydatna dla wszystkich pragnących sukcesu – od absolwentów college’ów po dyrektorów generalnych.
Bill Gates

Jack i Suzy Welch pokazują praktyczną stronę MBA unikając wydumanego języka biznesowego. Mnóstwo sprawdzonych pomysłów i praktycznych porad.
Aleksandra Wolfe, Wall Street Journal

Niezależnie od tego czy prowadzisz własną firmę, czy jesteś menedżerem, albo zwykłym pracownikiem – Jack i Suzy Welch stawiają pytania, na które warto sobie odpowiedzieć. Jeśli za lat kilka chcesz powiedzieć „uwielbiam to, co robię ze swoim życiem.
Cezary Szymanek, Magazyn Sukces


Jack i Suzy Welch
kilka słów o książce
 Praktyczne MBA






Polskie Radio - redaktor naczelny Studio EMKA Jacek Marciniak o nowej książce Jacka i Suzy Welch Praktyczne MBA





Inne książki tego autora:
Winning znaczy zwyciężać
49.00 PLN
   
Winning - odpowiedzi
39.00 PLN
   
Fragment/Recenzja:
 


 
14.12.2015r.

Autor: Antoni Kowalik

Żyjemy w radykalnych czasach, które stawiają przed biznesem niespotykane wcześniej wyzwania. Dlaczego w tym chaosie niektóre firmy świetnie prosperują, a inne upadają? Jak uniknąć porażki i się po niej podnieść? I wreszcie, jak budować swoją karierę, aby nie zastanawiać się codziennie przy biurku: co ja tutaj robię?

To sprawy, którymi zajmuje się uznana już para amerykańskich autorów: Jack i Suzy Welch w swojej najnowszej książce wydanej przez Studio Emka, „Praktyczne MBA. Jak mądrze zaplanować karierę, stworzyć wspaniały zespół, zdynamizować wzrost i wygrać".

Jest to zbiór praktycznych porad, jak skutecznie wykorzystać techniki biznesowe. Autorzy prowadzą czytelnika tak, by zrozumiał, na czym na czym obecnie polega biznes i jakie są zasady tej gry, niezależnie od branży.

- W biznesie nigdy nie przestajesz się uczyć - mówią Welchowie. - Jest zbyt ogromny, zbyt wielowymiarowy, zbyt nieprzewidywalny, za bardzo opiera się na technologii i ludziach, jest zbyt globalny, zbyt lokalny na to, by powiedzieć: już tu byłem i to robiłem. Biznes się zmienił, a my mieliśmy szczęście znaleźć się w samym centrum tych przekształceń. W książce dzielą się swoimi doświadczeniami i tym, czego się o biznesie dowiedzieli. To fascynująca wiedza, bo  pochodzi wprost z setek konkretnych firm i od profesjonalistówpracujących na całym świecie. - Ich różnorodne doświadczenia w nowatorski i niezwykle ekscytujący sposób poszerzyły, pogłębiły i wzmocniły nasze zrozumienie współczesnego biznesu - przyznają zgodnie.

Jack Welch rozpoczął karierę zawodową w 1960 r. w General Electric Company; został ósmym prezesem firmy w 1981 roku, a w 2000 r. czasopismo „Forbes" określiło go mianem menedżera stulecia. Jego żona, Suzy Welch, to autorka bestsellerów, komentatorka  telewizyjna i uznana dziennikarka biznesowa. To dzięki niej książka została napisana tak prostym i pięknym językiem,  że czyta się ją z wielką przyjemnością. Biznes to sport drużynowy - podkreślają autorzy I nieważne, czy firma zatrudnia pięć, pięć tysięcy czy więcej osób. Biznes nie opiera się na „ja", ale na „my". A to oznacza, że przyjmę wszystkie rady, pomysły i pomoc, jakie zostaną mi zaoferowane. Żyjemy w świecie oszałamiającej innowacyjności. I nie chodzi tu wyłącznie o nowe produkty czy technologie, ale też o sposób, w jaki pracują ludzie i przedsiębiorstwa.

Książka składa się z dwóch części. Pierwsza mówi o tym, w jaki sposób myślimy o marketingu i finansach oraz jak dać sobie radę z największym wyzwaniem  prawdziwego biznesu, czyli z kryzysem. W tej sprawie przydadzą się nawet skłonności paranoiczne,głównie w przygotowaniu nowej strategii. Pracownicy, którzy będą się zastanawiać, co by było, gdyby..., powinni także przewidywać najczarniejsze scenariusze. W biznesie wszystko może się zdarzyć mówią autorzy.

Część druga prezentuje nowy model przywództwa, opartego na prawdzie i zaufaniu. Ostatni rozdział „Teraz TY" skupia się na zarządzaniu karierą i odpowiada na pytanie: co zrobić ze swoim życiem. Chodzi o kwestię „zachowania równowagi między życiem a pracą". „Podzieliliśmy się z tobą niemal wszystkim, co wiemy 0 konkurencji i strategii, globalizacji i rozwoju, finansach 1 marketingu. Przedstawiliśmy swoje przemyślenia dotyczące przywództwa opartego na prawdzie i zaufaniu, tworzenia wspaniałych zespołów i zarządzania geniuszami, włóczęgami i złodziejami. Wreszcie poświęciliśmy trochę miejsca mechanizmom rządzącym  karierą, mając nadzieję, że w ten sposób pomożemy ci zdecydować, jak nadać jej impet".

Nic dodać, nic ująć. Trzeba sięgnąć po tę książkę.



 
1.11.2015r.

Autorka: Danuta Sass

Złam kod współczesnego przywództwa

O Jacku Welchu i o jego dokonaniach w General Electric Company krążą legendy. Pod jego przywództwem korporacja odniosła ogromne sukcesy, o których głośno było w Polsce już w czasach transformacji, czyli na początku lat 90. XX wieku. Nic dziwnego, że „Forbes” w 2001 r. przyznał mu miano „Menedżera stulecia”. Teraz Jack Welch wraz z żoną Suzy, znaną dziennikarką, autorką bestellerów, byłą redaktor naczelną „Harvard Business Review” i komentatorką telewizyjną, pomaga osiągać sukces innym.
Tytuł ich ostatniej książki, „Praktyczne MBA. Jak mądrze zaplanować karierę, stworzyć wspaniały zespół, zdynamizować wzrost i wygrać”, mówi sam za siebie. To wyjątkowa pozycja, zwłaszcza że jej autorzy prowadzą Jack Welch Management Institute na Strayer University, w pełni akredytowany internetowy program MBA, z którego korzysta 900 studentów. Trzeba przyznać, że nikt tak jak oni nie nadąża za trendami we współczesnej gospodarce, ponieważ w ostatniej dekadzie współpracowali z wieloma firmami o różnej wielkości i reprezentującymi rozmaite branże.  
To niezwykła książka, pełna cennych porad, teorii i koncepcji, które pozwolą zrozumieć wiele decydujących o naszym losie dylematów i wybrać właściwą drogę. Nieraz to, co piszą, bywa zaskakujące, niezgodne wręcz z intuicyjnym pojmowaniem biznesu i kreowania swojej kariery, np. rada, aby uznawać za mentora każdą osobę ze swojego środowiska, niezależnie od jej wieku czy umiejętności. Dlatego że „każdy wie coś, czego ty nie wiesz. (…) Znajdź to coś  i wykorzystaj, aby twoja praca stała się mądrzejsza i lepsza”.
Ich zdaniem „przywództwo opiera się na dwóch kwestiach:
1.    Prawdzie i zaufaniu.
2.    Nieustannym poszukiwaniu tej pierwszej i ciągłym budowaniu drugiego”.
To właśnie „Zespolona, podwójna helisa prawdy pozwala złamać kod współczesnego przywództwa”. Autorzy poradnika „Praktyczne MBA” podpowiedzą, jak tego dokonać. 

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Potęga osobowości - Sylvia Löhken
PREMIERA 24.01.2019
 
Przeminęło... jednak pozostało. Od zakazanych piosenek do moralnego niepokoju (tom 1 i tom 2) - Mieczysław Wojtczak
PREMIERA 28.01.2019
 
Zwycięska Formuła. Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1 - David Coulthard
PREMIERA 20.02.2019
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


18604487

 
1996 - 2019 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie