Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



BIZNES I EKONOMIA

Michael Bosworth, Ben Zoldan
Mistrzowie sprzedaży – jak oni to robią Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji.
Cena: 49.00 PLN
Ilość stron: 256
Oprawa: miękka ze skrzydełka
Format: 150 x 227
Rok wydania: 2016
ISBN: 978-83-65068-02-6
  
Kup na prezent

Kilka słów o...
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.

Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć.

Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów.

Książka ta nauczy was, jak:
•    osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi;
•    korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów;
•    zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści – dzięki sprawdzonej strukturze;
•    budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym;
•    opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym;
•    słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się;
•    włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie.

Przełomowe odkrycia neurobiologii dowodzą, że ludzie nie podejmują decyzji, kierując się wyłącznie logiką. Tak naprawdę w większości przypadków główną rolę odgrywają emocje. Książka Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią zawiera odpowiednie narzędzia i opis najważniejszych technik niezbędnych do tego, by wpływać na zmianę i zacząć sprzedawać więcej.



Fragment/Recenzja:
 


 
25.04.2016r.

Sprzedam ci historię

Autor: Malwina Użarowska

Niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji" - podtytuł tej książki nie pozostawia wątpliwości. Od dawna wiadomo, że procesy logiczne biorą mniejszy udział w procesie sprzedaży, niż nam się wydaje. Kupujemy emocjami, kierujemy się automatycznymi skojarzeniami. Najlepsi sprzedawcy potrafią słowami namalować w umysłach klientów pociągające obrazy, którym ci nie potrafią się oprzeć. Milton Erickson, lekarz psychiatra praktykujący do końca lat 70., zasłynął z „opowieści, które leczą".  Hipnotyzował swoich pacjentów historiami i spokojnym głosem. Wychodzili z jego gabinetu jako inni ludzie. Z kolei Steve Jobs na prezentacjach produktowych czarował widownię, fundując wszystkim ucztę wyobraźni. Wędrowni kaznodzieje potrafili „czynić cuda" dzięki sile perswazji swoich historii. Po co zatem uczyć handlowców formułek, męczących klienta pytań, wywierania presji na umykającej ofierze? Może warto ich wyedukować w narracji. Budowanie jej jest procesem charakterystycznym tylko dla ludzi, jesteśmy genetycznie uwarunkowani do myślenia opowieściami, odgrywania ich w wyobraźni. Jednym ta umiejętność przychodzi łatwiej, innym trudniej. Prawdopodobnie dlatego, że ten dar mógł zostać rozwinięty w trakcie wychowania lub nie. Nadal jest szansa, by go obudzić.  Opowieści budują relacje z klientem, otwierają jego umysł, odprężają, uchylają prawie wszystkie drzwi. Dowodem na to jest ta książka. Została napisana w niekonwencjonalny sposób. Sama w sobie jest dowodem potwierdzającym własną tezę. To opowieści autorów. Każde zagadnienie, omówione w tej książce, jest poparte jakąś historią. Nie trzeba wielkiej wyobraźni, by dojść do wniosku, jak lekko i przyjemnie się ją czyta. A nie są to błahe treści. „Mistrzowie sprzedaży" opisują przełom w edukacji handlowców. Idą z duchem czasu - czyli powrotem do natury, wejściem w slow marketing - skuteczność poprzez indywidualną relację z klientem i odrzucenie irytujących formułek. To ważna książka. Warta polecenia nie tylko handlowcom, działom sprzedaży, ale i mówcom, politykom, prawnikom, menedżerom, nauczycielom. Nie sposób wymienić wszystkich, dla których może to być ważna pozycja, ponieważ sprzedaż nie ogranicza się przecież do transakcji finansowych. Nie handlujemy jedynie towarami i usługami. Chcemy przekonać innych, sprzedać im własne idee, styl życia, wartości, poglądy. Przecież cały proces wychowania możemy zbudować na opowieściach.
A oto, jak zaczyna się jeden z rozdziałów: „Detektyw Anthony Terrel wiedział, że liczy się każda sekunda. Ten policyjny negocjator z 20-letnim stażem kluczył po zatłoczonych ulicach Los Angeles, spiesząc się na miejsce, gdzie miał rozwiązać paskudny kryzys (byli zakładnicy). Na miejscu znajdowało się już ponad 30 funkcjonariuszy, w tym oddział antyterrorystów. Wewnątrz domu Robert, alkoholik po pięćdziesiątce, trzymał na muszce swoją żonę i dzieci. Ostatnio nie wiodło mu się najlepiej. Gdy wyrzucono go z pracy w urzędzie komunikacji, żona nie wpuściła go do domu. Teraz chciał odebrać życie rodzinie, a potem sobie. Policja próbowała przemówić mu do rozsądku. Poinformowali, że mają 15 wozów policyjnych, które blokują okolicę w promieniu trzech przecznic, i siłę ognia, która pozwoli szybko rozwiązać problem. Trzymali na muszce wszystkie okna domu. Nie było szans na ucieczkę. [...] Robert nie miał po co żyć: jeśli nie zmieni zdania, zostanie zastrzelony; jeśli się podda, pójdzie do więzienia. Detektyw szybko nawiązał kontakt telefoniczny. Terrel dysponował szeroką wiedzą psychologiczną i przeszło 10-letnim doświadczeniem w negocjacjach kryzysowych. Nawet nie próbował odwołać się do rozsądku Roberta [...] - potwora grożącego zabiciem własnej żony i dzieci. Musiał odłożyć na bok swoje osobiste uczuciai przekonać go, że jest po jego stronie, sprawić, by pomyślał »Ten facet jest taki jak ja«"

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Pozytywista do szpiku kości - Wiesław Jędrzejczak, Justyna Wojteczek
PREMIERA 2.06.2017
 
Audiobook - Myślenie strategiczne. O doprowadzaniu spraw do szczęśliwego końca - Vincent Harris
PREMIERA 9.06.2017
 
DEADLINE. Zdążyć przed terminem - Tom DeMarco
PREMIERA 13.06.2017
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


13159788

 
1996 - 2017 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie