Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



BIZNES I EKONOMIA

Peter Leach
Firmy rodzinne. Wszystko, co istotne
Cena: 49.00 PLN
Ilość stron: 388
Oprawa: twarda
Format: 150x227 mm
Rok wydania: 2017
ISBN: 978-83-65068-32-3
  
Kup na prezent

Kilka słów o...
PREMIERA 6.03.2017 r.

Niektóre z najlepiej prosperujących firm – zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w innych krajach – zarządzane są przez rodziny i od pokoleń pozostają w ich rękach. Wiele przedsiębiorstw rodzinnych jest dobrze znanych, globalnie i lokalnie. Najważniejsze atuty tych firm to zaangażowanie, przywiązanie do rodzinnych wartości i duma; zarazem muszą się one mierzyć z poważnymi problemami, wywoływanymi koniecznością godzenia celów biznesowych z oczekiwaniami familijnymi.

Peter Leach, odwołując się do swego bogatego doświadczenia w pracy doradczej, świadczonej także dla największych rodzin biznesowych na świecie, opisuje uniwersalne konflikty, sprzeczne interesy i potrzeby, napięcia i pułapki, które bywają przyczynami upadku wielopokoleniowych nieraz przedsięwzięć rodzinnych.

W książce Firmy rodzinne. Wszystko, co istotne autor przekonuje, że większości tych problemów da się uniknąć, można się też z nimi uporać i zarazem zapewnić trwałość i stabilność firmy oraz bezpieczeństwo rodziny na wiele lat. Dzieli się z czytelnikami wieloma cennymi spostrzeżeniami, przedstawia też techniki i strategie, które mogą pomóc w skutecznym rozwijaniu rodzinnego przedsiębiorstwa.

Prowadzenie udanego rodzinnego biznesu jest zawsze wielkim wyzwaniem. Zaproponowane w tej książce rozwiązania i wskazówki pozwalają zarówno utrzymać rozwijającą się firmę, jak i zjednoczyć wokół niej rodzinę – działającą prężnie i z poszanowaniem sprzecznych nieraz interesów, jakie ujawniają się na różnych obszarach, składających się na każde rodzinne przedsięwzięcie.

O autorze:

Peter Leach jest partnerem Deloitte w Wielkiej Brytanii. Pełni funkcję przewodniczącego rady doradczej brytyjskiej organizacji Institute for Family Business i zasiada w innych podobnych gremiach w Zjednoczonym Królestwie oraz w Indiach.

Ponad 30 lat doradza firmom rodzinnym z całego świata, pomagając w prowadzeniu biznesu i pokonywaniu barier ograniczających ich rozwój. Jest profesorem Imperial College w Londynie; specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących działalności firm rodzinnych. Powszechnie uznawany za pioniera tej problematyki, twórcę systemu myślenia o rodzinnych przedsiębiorstwach. Autor kilku publikacji poświęconych tej tematyce.

Family Enterprises. The Essentials, wydana w 2015 roku w Londynie, jest jego najnowszą książką.

***

Książka powstała dzięki wsparciu i we współpracy z firmą Deloitte.


 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść - Marty Neumeier
PREMIERA 28.04.2017
 
Vege kociołkowanie - Ewa Hangel
PREMIERA 10.05.2017
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


12886549

 
1996 - 2017 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie