Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



BIZNES I EKONOMIA

Marty Neumeier
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
Cena: 34.90 PLN
Ilość stron: 160
Oprawa: miękka, skrzydełka
Format: 135x204 mm
Rok wydania: 2017
ISBN: 978-83-65068-20-0
  
Kup na prezent

Kilka słów o...
Książka dostępna od 28.04.2017 r.

Marty’emu Neumeierowi udaje się jeszcze raz: pokazuje palcem słuszny kierunek. Opowiada, jak będzie wyglądała przyszłość tworzenia marki, jednocześnie drąc na strzępy księgi konwencjonalnej wiedzy. Warto przeczytać. Zainspiruje cię to do budowy marki jutra.

NIRAJ DAWAR, PROFESOR IVEY BUSINESS SCHOOL, AUTOR KSIĄŻKI TILT

Ekscytujące spojrzenie na nową myśl dużego formatu - to nie firmy tworzą marki, tworzą je klienci.
ROBERT JONES, STRATEG W WOLFF OLINS I PROFESOR UNIVERSITY OF EAST ANGLIA

Marty Neumeier znakomicie rozumie, że zmiana tego, co nazywamy "kapitałem ludzkim" klientów, jest w stanie zmienić ciężar gatunkowy marki produktu i usługi. ODWRACANIE MARKI to instrukcja dla specjalistów od tworzenia obrazu produktu mówiąca o tym, jak i w co inwestować, aby kapitał ludzki był jeszcze bardziej wartościowy.
MICHAEL SCHRAGE, PRACOWNIK NAUKOWY MIT SLOAN SCHOOL, AUTOR KIM MA ZOSTAĆ TWÓJ KLIENT?
 
Marty Neumeier to mistrz słowa ‒ książkę czyta się bardzo przyjemnie. Rzecz jest pouczająca i robi wrażenie. Psychologia konsumentów w ciągu ostatniej dekady zmieniła się fundamentalnie. Marty usuwa słowo „niełatwe” z niełatwego zadania, jakim jest dostosowanie się do tej zmiany.

DR KIT YARROW, PSYCHOLOG RYNKU I AUTOR DEKODOWANIA UMYSŁU NOWEGO KONSUMENTA

Eksplozja komunikacji i siła, którą daje klientom komunikowanie się, wywraca firmę do góry nogami. Pytanie nie polega na tym, CZY twoja firma również zostanie postawiona na głowie, tylko KIEDY to nastąpi.

Najlepsi klienci bowiem to już nie tylko konsumenci. To konkretni ludzie, mający nadzieje, potrzeby i emocje. Dzielą się z innymi ocenami, mają swoje kaprysy, wyrażają bardzo osobiste poglądy i sami piszą własne historie.

Klient ma znacznie większą kontrolę nad produktami, które lubi czy wręcz uwielbia. To nie są już marki tylko KUPOWANE – są to marki, z którymi się UTOŻSAMIAMY. Klient chce mieć coś do powiedzenia w kwestii tego, co się produkuje i jak się towar dostarcza. Klient jest w stanie sam podwinąć rękawy i pomagać, nie tylko promując markę wśród swoich znajomych, ale i budując jej treść, podsuwając pomysły, a nawet sprzedając produkty i usługi.

To Twój klan? Dokąd go poprowadzisz?

Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.

Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.


Fragment/Recenzja:
 


 
Qultura słowa
Autorka Justyna Gul

Jesteś przekonany, że twoja firma powinna stworzyć silną markę przyciągającą klientów? Nic bardziej mylnego! Przyszedł czas, by wywrócić do góry nogami twoje dotychczasowe myślenie o biznesie oraz o oferowanych produktach i klientach. Czas na … odwracanie marki, czyli rewolucyjne (rewelacyjne) podejście do klienta, który dopiero tę markę zbuduje. Zapytasz, w jaki sposób miałoby się to odbywać? Sięgnij po książkę „Odwracanie marki”, opublikowaną nakładem Wydawnictwa Studio Emka, a zmienisz zdanie na temat słuszności pewnych zadań czy kierunków rozwoju. Rozwiejesz też wątpliwości dotyczące podjęcia dalszych działań, które wyprowadzą twoją firmę na nowe, szerokie wody.

Marty Neumeier, dyrektor jednej z agencji opracowujących koncepcję marek, znany jest już z takich pozycji, jak „Metaskills” czy „The 46 rules of genius”. Tym razem sięga po temat znany mu z codziennej pracy i dzieli się z nami swoim doświadczeniem, ale i wątpliwościami na temat kreowania marki. Odwołując się do prac wizjonera, jakim bez wątpienia był Peter Drucker, podkreśla on rolę klienta i zastanawia się, w jakie narzędzia wyposażyć klienta, by poczuł się najważniejszy, a także by został promotorem sukcesu naszej firmy. Po książkę powinni sięgnąć wszyscy prowadzący działalność gospodarczą, a także pracownicy działów marketingu i studenci kierunków biznesowych. Lektura dostarcza praktycznej wiedzy, jest również bodźcem do szukania nowych rozwiązań i – być może – do weryfikacji dotychczasowej strategii.

Niewielka objętościowa książka, o interesującej szacie graficznej, kryje w sobie prawdziwą petardę – jej odpalenie grozi rozwojem firmy i nie może być tu mowy o posługiwaniu się wymówkami, czy zrzucaniu winy na klientów. Neumeier podkreśla, że pora przestać mówić o segmentach rynku czy konsumentach – teraz przyszedł czas na zauważenie konkretnych ludzi z ich potrzebami, ambicjami i tęsknotami. Już nie chcą oni mieć, a wolą być, są zmęczeni konsumowaniem rzeczy, mnogością wyborów, choć jednocześnie nie chcą być ich pozbawieni.

Autor tłumaczy dokładnie, na czym polega wyzwanie odwróconej marki, omawiając kolejność zdarzeń w nowym jej modelu. Teraz firma nie tworzy marki, ale klientów, a dopiero oni przez propagowanie marki i zakupy są jej kreatorami. Neumeier przytacza dowody na słuszność tego podejścia, co więcej – posługując się przykładem nieistniejącej firmy produkującej herbatę czekoladową omawia każdy etap budowania marki i „drogi wiodącej naprzód”.

Zwraca uwagę już sama formuła książką, zaś jej treść prawdziwie zaskakuje i skłania nas do refleksji. Czy aby nie zignorowaliśmy gwałtownych zmian, jakie zaszły w świadomości klientów? Nawet jeśli tak, to książka „Odwracanie marki” jest najlepszym motywatorem, pozwalającym nam wdrożyć nowe rozwiązania. Co więcej, jej lektura to prawdziwa kopalnia pomysłów i źródło niekończących się inspiracji, a także inicjator zmian. Bo to, że są one nieuniknione, chyba nikt nie ma już wątpliwości. Pytanie tylko, czy potraktujemy klienta z szacunkiem, czy damy mu sposobność, by poczuł władzę, by wciągną kolejne osoby do „klanu” czy wciąż będziemy próbowali coś na siłę mu sprzedać. Ta druga opcja, w dłuższej perspektywie czasu, może okazać się zgubna!

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Mieć odwagę służyć. Jak osiągać lepsze wyniki, służąc innym - Cheryl Bachelder
PREMIERA 12.09.2017
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


13756012

 
1996 - 2017 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie