Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



BIZNES I EKONOMIA

Marty Neumeier
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
Cena: 34.90 PLN
Ilość stron: 160
Oprawa: miękka, skrzydełka
Format: 135x204 mm
Rok wydania: 2017
ISBN: 978-83-65068-20-0
  
Kup na prezent

Kilka słów o...
Książka dostępna od 28.04.2017 r.

Marty’emu Neumeierowi udaje się jeszcze raz: pokazuje palcem słuszny kierunek. Opowiada, jak będzie wyglądała przyszłość tworzenia marki, jednocześnie drąc na strzępy księgi konwencjonalnej wiedzy. Warto przeczytać. Zainspiruje cię to do budowy marki jutra.

NIRAJ DAWAR, PROFESOR IVEY BUSINESS SCHOOL, AUTOR KSIĄŻKI TILT

Ekscytujące spojrzenie na nową myśl dużego formatu - to nie firmy tworzą marki, tworzą je klienci.
ROBERT JONES, STRATEG W WOLFF OLINS I PROFESOR UNIVERSITY OF EAST ANGLIA

Marty Neumeier znakomicie rozumie, że zmiana tego, co nazywamy "kapitałem ludzkim" klientów, jest w stanie zmienić ciężar gatunkowy marki produktu i usługi. ODWRACANIE MARKI to instrukcja dla specjalistów od tworzenia obrazu produktu mówiąca o tym, jak i w co inwestować, aby kapitał ludzki był jeszcze bardziej wartościowy.
MICHAEL SCHRAGE, PRACOWNIK NAUKOWY MIT SLOAN SCHOOL, AUTOR KIM MA ZOSTAĆ TWÓJ KLIENT?
 
Marty Neumeier to mistrz słowa ‒ książkę czyta się bardzo przyjemnie. Rzecz jest pouczająca i robi wrażenie. Psychologia konsumentów w ciągu ostatniej dekady zmieniła się fundamentalnie. Marty usuwa słowo „niełatwe” z niełatwego zadania, jakim jest dostosowanie się do tej zmiany.

DR KIT YARROW, PSYCHOLOG RYNKU I AUTOR DEKODOWANIA UMYSŁU NOWEGO KONSUMENTA

Eksplozja komunikacji i siła, którą daje klientom komunikowanie się, wywraca firmę do góry nogami. Pytanie nie polega na tym, CZY twoja firma również zostanie postawiona na głowie, tylko KIEDY to nastąpi.

Najlepsi klienci bowiem to już nie tylko konsumenci. To konkretni ludzie, mający nadzieje, potrzeby i emocje. Dzielą się z innymi ocenami, mają swoje kaprysy, wyrażają bardzo osobiste poglądy i sami piszą własne historie.

Klient ma znacznie większą kontrolę nad produktami, które lubi czy wręcz uwielbia. To nie są już marki tylko KUPOWANE – są to marki, z którymi się UTOŻSAMIAMY. Klient chce mieć coś do powiedzenia w kwestii tego, co się produkuje i jak się towar dostarcza. Klient jest w stanie sam podwinąć rękawy i pomagać, nie tylko promując markę wśród swoich znajomych, ale i budując jej treść, podsuwając pomysły, a nawet sprzedając produkty i usługi.

To Twój klan? Dokąd go poprowadzisz?

Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.

Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.


 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść - Marty Neumeier
PREMIERA 28.04.2017
 
Vege kociołkowanie - Ewa Hangel
PREMIERA 10.05.2017
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


12882994

 
1996 - 2017 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie