Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



Pozycje archiwalne

Irena Kamińska-Radomska
Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji
Cena: 32.00 PLN
Ilość stron: 208
Oprawa: miękka
ISBN: 83-88607-34-0
nakład wyczerpany  

Kilka słów o...
Książka Ireny Kamińskiej-Radomskiej porusza różnorodne zagadnienia związane z prowadzeniem biznesu, traktujące m.in. o nawiązywaniu kontaktów, profesjonalnym wyglądzie czy radzeniu sobie podczas trudnych negocjacji. Nie ulega bowiem wątpliwości, że w dzisiejszym świecie znajomość zasad etykiety bardzo się przydaje i pomaga w rozwoju zawodowych karier, w budowaniu prestiżu firmy i własnego autorytetu. Jej książka jest napisana kompetentnie w oparciu o własne doświadczenia i bogatą literaturę przedmiotu.
Fragment/Recenzja:
 

28.07.2005

 


 
„Okres globalizacji, rozwój międzynarodowych kontaktów służbowych oraz dążenia wielu krajów do równouprawnienia mężczyzn i kobiet zrodziły potrzebę stworzenia uniwersalnych zasad, które byłyby podobnie interpretowane na arenie międzynarodowej i miałyby zastosowanie w biznesie. I tak powstała etykieta biznesu, która spełnia te warunki.” Bywają w życiu sytuacje, w których zależy nam na zrobieniu jak najlepszego wrażenia, na zaprezentowaniu się jak najlepiej, na wykreowaniu jak najkorzystniejszego własnego public relations. Czujemy, że od tego momentu dużo może zależeć, jednak życie stawia nas w sytuacjach, w których nie jesteśmy pewni jak się zachować i po omacku poruszamy się w sferze wyuczonych zasadach bon tonu. By zapobiec faux pas i uniknąć zakłopotania niezbędną okaże się lektura książki Ireny Kamińskiej Radomskiej „Etykieta biznesu czyli międzynarodowy język kurtuazji”.

Niezbyt zachęcająca okładka może powodować, że jej treść ocenimy jako banalną. Nic bardziej mylnego. Książka jest szalenie starannie i profesjonalnie przygotowana, nie omija żadnej sfery autoprezentacji i nie pozostawia żadnych pytań bez odpowiedzi. To doskonały elementarz savoir-vivre’u we współczesnym świecie, niezbędny dla każdego businessman’a (i businesswoman) dbających o swój wizerunek. Osoby obyte w etykiecie międzynarodowej z pewnością znajdą odpowiedzi na nurtujące je dotąd pytania, zaś osobom nieswojo czującym się poważnych i eleganckich kręgach, z pewnością otworzą się do nich drzwi po przeczytaniu publikacji p. Ireny Kamińskiej-Radomskiej. Książka omawia zachowanie we wszelkich dziedzinach życia: komunikacja w biznesie (przedstawianie się, mowa ciała), precedencja (w biznesie międzynarodowym w ogóle, zajmowanie miejsc), wizerunek biznesmena (strój i jego dostosowanie od okazji, zachowanie przy stole, seminaria, negocjacje); jednocześnie jednak treść publikacji pozostaje niebanalna i nie powiela truizmów. Napisana jest bardzo przystępnym i błyskotliwym językiem, uwzględnia różnice międzykulturowe, jakże ważne w procesie postępującej globalizacji.

W Polsce wiedza w dziedzinie etykiety i protokołu dyplomatycznego jest wciąż uboga i daleka od wystarczającej, co więcej, większość ludzi jest przekonana, że zachowuje się poprawnie i jest niechętna do zmian. Specjaliści public relations doskonale zdają sobie sprawę z wagi wizerunku i autoprezentacji. Przyswojenie opisanych zasad zachowania w określonych sytuacjach pozwoli uniknąć przykrych wpadek i skupić się na przedmiotach spotkań i osiągać sukcesy.

Ogromna wiedza autorki i dające się odczuć obycie i doświadczenie w spotkaniach służbowych pozwala poznać tajniki biznesowego savoir-vivre’u. Bardzo liczne ilustracje stanowią zobrazowanie i uzupełnienie opisów zachowań. Książkę trzeba przeczytać, by zachować pewność siebie w każdej sytuacji, by nie tracić czasu na zastanawianie się nad poprawnym zachowaniem, by stało się ono nawykiem. „Etykieta biznesu” to wspaniała pozycja – potrzebna, uniwersalna i wciągająca.

Maria Matusiewicz

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
20 najważniejszych lekcji życiowych prawd - Hal Urban
PREMIERA 18.06.2019
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


20029880

 
1996 - 2019 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie