Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



Recenzje i artykuły wg dat publikacji

< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 > 
 
Mieć odwagę służyć. Jak osiągać lepsze wyniki, służąc innym


 
Qultura słowa
Autorka Justyna Gul

Kadra kierownicza czy też pracownicy odpowiedzialni za realizacje strategii rozwoju przedsiębiorstwa muszą zaangażować się w proces wdrażania wizji oraz realizację założonych celów. Będzie to możliwe wyłącznie wówczas, kiedy zdobędą oni zaangażowanie podległych pracowników. O przyszłości organizacji w znacznym stopniu decyduje osoba przywódcy, który dzięki posiadanym cechom osobowości, a także kwalifikacjom, jest w stanie przekonać i poprowadzić pozostałych uczestników organizacji do zmian. Uważa się, że miarą przywództwa nie jest wyłącznie jakość umysłu i umiejętność zarządzania firmą, ale również postawa wobec innych. Przywódca to bowiem ktoś, kto wpływa na stan emocjonalny podwładnych, a jego rolą jest wspieranie, ułatwianie współdziałania, wzbudzanie entuzjazmu oraz zdjęcie z podwładnych problemów organizacyjnych, umożliwiając tym samym zbiorowe działanie, a także oczekiwanie od nich tylko zaangażowania w ich realizację.

 |  zobacz cały tekst  |  zobacz książkę  |

Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść


 
Początki Internetu były czasem jednostronnego komunikatu: firmy informowały o produktach, dbały o wizerunek opowiadając o ofercie i możliwościach zaspokojenia potrzeb, które wymyślał specjalista pracujący w firmie. Od jego umiejętności zależało powodzenie przedsiębiorstwa, wzrost sprzedaży, wyprzedzanie konkurencji. Zmiana w tworzeniu miejsca w sieci stała się rewolucją przewracającą nie tylko życie społeczne do góry nogami, ale i firm.
Web 2.0 jeszcze do niedawna było czymś obcym osobom zajmującym się kreowaniem wizerunków produktów i marek wychodzących do klientów i snujących swoją opowieść o produkcie. Budowanie odczuć, tworzenie pragnień przez specjalistów wydawało się być szczytem osiągnięć marketingu i jeszcze niedawno trudno było sobie wyobrazić, że wszystko będzie zależało od klientów. Zmiany były czymś niewyobrażalnym, a jednak do nich doszło. Stały się one równocześnie szansą i zagrożeniem dla budowanych od lat firm i pozwoliły młodym, nieznanym markom wejść na rynek.

 |  zobacz cały tekst  |  zobacz książkę  |

Państwo Macron


 
Autorka Marta Gaik

Książka opowiada o kulisach zdobywania umysłów Francuzów przez "egzotyczną parę" jaką są Macronowie. Krok po kroku autorki opisują najpierw początki, ich pierwsze spotkanie w szkole. Później okres dorastania Macrona do objęcia władzy, aż po okres przedwyborczy kiedy stali się gwiazdami i jak rasowi celebryci zawładnęli umysłami widzów i czytelników francuskiej telewizji i prasy. Książka została wydana jeszcze przed zwycięskimi wyborami, dlatego dużo w niej przypuszczeń i niedomówień.

Autorki książki są dziennikarkami, które współpracowały z prasą typu 'people' Na bieżąco śledzą losy celebrytów i polityków, ale bardziej od strony obyczajowo-medialnej niż politycznej. Dlatego ich publikacja pisana jest dość specyficznym językiem, pełnym przenośni i potocznych zwrotów, co utrudnia czytanie jej ze zrozumieniem. Można powiedzieć, że język jest duża przeszkodą w odbiorze tej książki. Sama treść jest bardzo ciekawa, opowiada o Macronach...

 |  zobacz cały tekst  |  zobacz książkę  |

Państwo Macron


 
Recenzja - pasje-fascynacje-mola-ksiazkowego.blogspot.com

Emmanuela Macrona polubiłam w trakcie jego kampanii prezydenckiej. Był on jednym z licznych kandydatów do najwyższego urzędu w Republice. Byłam ciekawa, co to za człowiek.
Nic więc dziwnego, iż sięgnęłam po tę pozycję.
Zdaję sobie z tego sprawę, iż książka ukazuje zaledwie ułamek tego, jakim człowiekiem jest jej bohater. Ale to zawsze lepsze źródło informacji, niż plotkarskie portale, które opowiadają niestworzone historie, jak np. ta o homoseksualizmie obecnego prezydenta Francji. .
Derrien i Nedelec, dwie francuskie dziennikarki, połączyły artykuły prasowe, wypowiedzi rodziny i znajomych Macronów, opowieści ich sąsiadów, współpracowników i postarały się scalić to co najlepiej udokumentowane w jedną ciekawą opowieść.
Udało im się nawet zdobyć nieznane świadectwa z Amiens, z liceum, w którym przyszła pierwsza para Francji się spotkała. Opowieść prowadzi od młodości Emmanuela aż do czasów współczesnych,...

 |  zobacz cały tekst  |  zobacz książkę  |

Pomysł na dobre życie


 
Pomysł na dobre życie” to tytuł niezwykle ciekawej i pouczającej książki wydanej przez Wydawnictwo Studio Emka. To kronikarski zapis intencji i dążeń, by odnaleźć więcej sensu, radości i równowagi w życiu jakie podjęła autorka Mallika Chopra.
Mallika Chopra to wszechstronna i utalentowana kobieta biznesu, założycielka  witryny społecznościowej Intent.com i Intent Blog. To także zabiegana matka dwóch córek, która opowiadając swoją historię, pragnie podpowiedzieć i zachęcić wszystkich do szukania swojej drogi i pomysłu na życie.
Autorka dzieli się swoimi doświadczeniami i wiedzą, którą zgromadziła dzięki przyjaciołom, ekspertom i rodzinie, aby zainspirować innych własnymi dążeniami do sukcesów (ale też klęskami). W trakcie tej podróży przedstawia praktyczną mapę, która ma nam pomóc jak żyć w zgodzie z własnymi intencjami. Jak określić własne cele oraz w jaki sposób przejść od myśli do działań aby osiągnąć oczekiwane rezultaty.
Książka podzielona jest na...

 |  zobacz cały tekst  |  zobacz książkę  |

Mieć odwagę służyć. Jak osiągać lepsze wyniki, służąc innym


 
Autor Rafał Mróz (wykorzystajto.pl)

Dlaczego warto przeczytać tę książkę?
1.    Cheryl Bachleder przyznaje się do swoich błędów. I to bardzo różni tę książkę od innych, podobnych, gdzie można przeczytać wyłącznie o sukcesach. Dla mnie to było fajne, bo wiele sytuacji łatwo było mi utożsamić ze sobą.
2.    Jeśli myślisz, że służenie pracownikom w ich codziennej pracy sprawi, że będą odbierać Cię jako słabego – to ta książka jest dla Ciebie. Podobnie, jeśli sądzisz, że pokorny przywódca to ten, który nie może rządzić.
3.    Jeśli pracujesz w branży HoReCa albo franczyzie – to znajdziesz tutaj uderzająco dużo przykładów, które znasz z własnego podwórka. Co ważne, to są negatywne przykłady z pokazanymi konsekwencjami a później rozwiązania wraz z efektami ich wdrożenia.
4.    Jest przeplatana wieloma bardzo celnymi uwagami i cytatami np. numer 7: „Jakimi kilkoma podstawowymi kwestiami trzeba się zająć w twojej...

 |  zobacz cały tekst  |  zobacz książkę  |

Mieć odwagę służyć. Jak osiągać lepsze wyniki, służąc innym


 
ZAPOWIEDZI
Zaczyna się od pasji - Keith Abraham
PREMIERA 10.10.2017
 
Po co nam to było - Joanna Rawik
PREMIERA 12.10.2017
 
Hit Man. Nowe wyznania ekonomisty od brudnej roboty - John Perkins
PREMIERA 17.10.2017
 
Zaklęty krąg - Zbigniew Domino
PREMIERA 19.10.2017
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


14202822

 
1996 - 2017 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie