Mój koszyk 0

Twarzą w Twarz. Komunikacja w kontaktach osobistych

Opis

Możliwości, jakie daje osobista komunikacja nigdy nie były tak ważne jak teraz. Książka ta pomaga doskonalić umiejętności komunikacyjne - zarówno słowne jak i werbalne - i osiągać zdumiewające wyniki, które przynoszą korzyść im samym i ich firmom.

Warto nauczyć się:
- mówić bezpośrednio i pewnie
- zaznaczać swój autorytet w niezręcznych sytuacjach
- udzielać konstruktywnej krytyki
- bardziej skutecznie używać słowa mówionego.

UWAGA! Do książki płyta (CD ) do słuchania z najbardziej istotnymi fragmentami

Recenzje

gazeta_msp.gif

Możliwości, jakie daje osobista komunikacja nigdy nie były tak ważne jak obecnie. Książka pomaga doskonalić komunikacyjne umiejętności werbalne i niewerbalne oraz osiągnąć zdumiewające wyniki. Warto nauczyć się mówić bezpośrednio i pewnie, zaznaczać swój autorytet w niezręcznych sytuacjach, udzielać konstruktywnej krytyki i skuteczniej używać słowa mówionego. Do publikacji dołączona jest płyta CD z fragmentami książki.


glos_pruszkowa.gif

Nie ukrywamy - do zaanonsowania pierwszych publikacji z nowej serii „Menedżer skuteczny" wydanych nakładem Studia Emka namówiło nas samo wydawnictwo. „TWARZĄ W TWARZ - Komunikacja w kontaktach osobistych" (str 160) przeznaczona jest dla osób które zechcą podnieść swą skuteczność słowa mówionego, postanowią opanować niełatwą sztukę przekonywania, jak zreferować - czy też lepiej -jak przekazać sprawę w 30 sek. Ponadto odpowiedzą sobie na pytanie: czy moje przywództwo ogranicza jednowymiarowa komunikacja? Jak słuchać? Jak szybko rozszyfrować ludzi? Jak kierować gniewem i czy istnieje dobry sposób krytyki współpracowników? Kilkanaście wykładów zawiera pozycja MISTRZOWSKIE NEGOCJACJE - Jak nawiązać trwałe relacje z
partnerem biznesowym" (str. 174) czyli: - Jaka jest najlepsza rada dla każdego negocjatora, jak zostać mistrzem negocjacji? Spraw, by twoja oferta przerosła oczekiwania klienta. Negocjacje jako proces handlowy i jak rozmawiać z twardogłowym przeciwnikiem. Ważnym jest tu dział „Negocjacje a różnice kulturowe" -skierowany głównie dla (Amerykanów?) robiących interesy zagranicą. Trzecią pozycją są „WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - Zostań mistrzem retoryki" (str. 180) - ludzie! Zbliżają się wybory samorządowe - pozycja jak znalazł - wielu z nas nie tzw. zielonego pojęcia jak skutecznie prowadzić spory i zabrać publicznie głos. Tutaj mila wiadomość - te trzy książeczki maja dołączone PŁYTY AUDIO - np. do słuchania w samochodzie i to jest plus. Minusem - wg mnie -jest ciągłe odwoływanie się autorów poszczególnych rozdziałów do literatury amerykańskiej, na zasadzie: jak powiedział ten... jak napisał w książce tamten..., podejrzewam w większości absolutnie nam nie znane|. Niemniej - warto chyba wydać bo 25 zł na takie publikacje. (AST)


kurier_szczecinski.gif

Kontakty w Interesach

Twarzą w twarz z biznesem

Na rynku popularnych wydawnictw przeznaczonych dla ludzi biznesu pojawiły się trzy pozycje z nowej serii wydawniczej warszawskiego wydawnictwa Studio Emka „Menedżer skuteczny". Prezentują one aktualną wiedzę znakomitych autorów z Harvard Business School Press. Wiedza ta przyda się niejednemu z polskich menedżerów w doskonaleniu umiejętności kierowniczych i sprawnym, swobodnym poruszaniu się w świecie biznesu.
W pierwszej książce pt. „Wystąpienia publiczne" autorzy renomowanej uczelni uświadamiają czytelnikom jak ważna jest sztuka prezentacji. Mimo tego, że żyjemy w epoce technologii informatycznej, bezpośredni kontakt z innym człowiekiem jest wciąż najlepszym sposobem przekazywania informacji. Autorzy wychodzą bowiem z założenia, że menedżer potrafiący przykuć uwagę swoich rozmówców ma znacznie większą szansę na zrobienie kariery.
Rozwinięciem tej tezy jest zawartość kolejnej pozycji z tej wydawniczej serii pt. "Twarzą w twarz". Książka ułatwia doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, co, przecież przynosi w efekcie korzyści samym menedżerom i kierowanym przezeń firmom. Warto więc nauczyć się mówić do rzeczy i ze swadą oraz bardziej skutecznie używać żywego słowa w bezpośrednich kontaktach.
Trzecia książka pt "Mistrzowskie negocjacje"" opiera się na założeniu, że wzajemna relacja obu stron rozmowy jest równię ważna co szczegóły konkretnej transakcji. Autony wychodzą z założenia, że w negocjacjach wcale nic chodzi o to, by przechytrzyć lub wykorzystać drugą stronę. Negocjacje bowiem to nic innego, jak obustronne poszukiwanie rozwiązania problemu.
Do każdej z książek dołączona jest płyta CD, na której nagrane jest dość szczegółowe omówienie poszczególnych rozdziałów.
(wab)

Więcej z kategorii