Mój koszyk 0

Business Lunch. Zdobywanie klientów wczesnym popołudniem

  • Jay Robin
  • Ilość stron: 232
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-60652-02-2
  • Data wydania: 2007

Opis

Jedzenie jest czynnością podstawową. Wszyscy musimy jeść. Bez względu na to, czy odżywiamy się zdrowo, kiepsko czy tak sobie, robi to każdy. A spożywanie z kimś posiłku na zawsze zmienia naszą relację z tą osobą. W rezultacie możemy lubić ją bardziej lub mniej. Z powodu informacji, którymi się z nami dzieli lub jej zachowania w restauracji, możemy nabrać do niej szacunku lub też go stracić. W takich okolicznościach dowiemy się mnóstwa rzeczy na temat tej osoby – dobrych czy złych! Wiedząc, jak traktować klienta oraz jak sprowokować go do ujawnienia swojej osobowości, dojdziesz do wniosku, że zanim ubijesz z nim interes, najpierw wolałbyś zjeść z nim posiłek. Wspólne jedzenie to najszybszy sposób dowiedzenia się, z jakiego typu osobą masz do czynienia – ta czynność odziera z wszelkich pozorów, ujawniając prawdę.
Z lektury tej książki dowiesz się, jak we właściwy sposób przeprowadzać spotkania biznesowe przy lunchu – tak, by przynosiły wymierne korzyści w postaci nowych zamówień, a także przyczyniały się do zadowolenia klienta i ogólnego sukcesu.

Robin Jay, „królowa lunchu w interesach” jak zwykło się ją nazywać w kołach biznesowych jej rodzinnego Las Vegas, dzieli się sprawdzonymi metodami, dzięki którym twoi klienci będą woleli współpracować z tobą, a nie z twoimi konkurentami. Z lektury jej książki dowiesz się:
☻ Czy przyjeżdżać po klienta do jego biura, czy raczej czekać na niego w restauracji.
☻ Jak wybrać właściwą restaurację na lunch w interesach, a jakich lokali unikać.
☻ Co i jak zamawiać.
☻ Czy można zamawiać alkohol.
☻ Kiedy poruszyć temat interesów.
☻ Jakie panują zasady odnoście używania telefonów komórkowych.
☻ Jak można dyskretnie uregulować rachunek.

Gdy już poznasz tajniki sztuki lunchu, nigdy więcej nie zmarnujesz pory lunchu na samotny posiłek!

Recenzje

bcc.gif

Wspólny lunch
Dr Irena Radomska-Kamińska, nasz ekspert w dziedzinie etyki biznesu, akurat w tym numerze pisze o lunchu biznesowym. Robin Jay podchodzi do sprawy bardziej szczegółowo - poświeciła lunchowi całą książkę. Tytuł książki: „Zdobywanie klientów wczesnym popołudniem". Autorka nazywana jest „Królową lunchu w interesach", 18 lat pracowała na stanowisku dyrektora reklamowego, osiągając ponad 2000% wzrostu sprzedaży, min. dzięki budowaniu silnych więzi z klientem. Jak twierdzi, wspólny lunch buduje takie więzi najlepiej.
HJ

manager.gif

Nie tylko o zastawie stołowej, wybieraniu win i potraw, ale również o tym, jak uniknąć "walki płci", których tematów lepiej przy stole nie poruszać, a także... jak dyskretnie uregulować rachunek.
gazeta_msp.gif

Autorka prezentuje konkretne sposoby odpowiadania na potrzeby klientów, których zastosowanie pomaga budować solidniejsze i korzystniejsze relacje. Udowadnia, że jedną z metod tworzenia więzi jest wspólny lunch. Dlatego podpowiada, w jaki sposób przeprowadzić spotkanie biznesowe przy lunchu, tak, aby przyniosło jak najwięcej korzyści i... zamówień. Przekonaj się sam, że dzielenie posiłku z ludźmi biznesu jest najlepszym sposobem utrwalania więzi.
gazetaprawna.gif

Książka o korzyściach ze spotkań w interesach, ale w atmosferze mniej oficjalnej. Książka dla przedsiębiorców, ich kontrahentów, osoby działające w imieniu firmy. a także urzędników. Dlaczego warto ją mieć? Bo pokazuje, jak budować relacje z klientem, wprowadzając do relacji zawodowych element towarzyski. Najlepszą metoda -według autora - jest wspólny lunch, choć korzyści może przynieść również gra z klientem w golfa. W jej trakcie można wiele dowiedzieć się o kliencie - zarówno ze sfery zawodowej, jak i osobistej. Autorka przez osiemnaście lat pracowała na stanowisku dyrektora reklamowego, odpowiedzialnego za kontakty z klientami i osiągnęła ponad 200 proc. wzrostu sprzedaży. Z tej praktyki zrodziła się publikacja, w której można znaleźć rady. jak powinna wyglądać pierwsza "randka" z klientem, jak wybrać właściwą restauracje, jak przygotować się do rozmowy, by łatwo dotrzeć do celu. Ponadto publikacja odpowiada na pytania, co wolno, a czego nie wolno w takich kontaktach, czy w interesach można kierować się intuicją i jak podtrzymać znajomość.! rzeczpospolita.gif

Nie jesteś pewien, czy zrobić z kimś biznes, powierzyć duże zlecenie? Zjedz z nim lunch, a nie tylko nawiążesz bliższe relacje, ale przekonasz się także, jakim menedżerem jest twój przyszły partner. Tak przynajmniej radzi Robin Jay w książce „Business lunch”. Jej filozofia jest prosta – wszyscy musimy jeść, a gdy robimy to z kimś, zmieniają się relacje z tą osobą. Możemy ją lubić bardziej lub mniej, nabrać do niej szacunku, obserwując, jak się zachowuje w restauracji, bądź wręcz przeciwnie.
Jay przekonuje, że przy smacznym posiłku, w niezobowiązującej atmosferze możemy zyskać więcej niż podczas twardych negocjacji.
Książka dostarcza też wielu praktycznych rad, jak się zachowywać podczas business lunchu, jaką restaurację wybrać, czy wyjechać po klienta, czy czekać na niego w lokalu, czy pić alkohol w trakcie spotkania, czy nie, co zrobić z komórką.

Więcej z kategorii