Mój koszyk 0

Droga innowacji

  • Lachowski Sławomir
  • Ilość stron: 456 +
  • Oprawa: twarda
  • Format: 150 x 227
  • ISBN: 978-83-60656-07-5
  • Data wydania: 2010

Opis

Kto z nas, by nie chciał pracować ciężko, bawić się i zmieniać świat?
Ta książka traktuje o poszukiwaniu pomysłów, które mają szanse zmienić świat, i wyboistej drodze ich realizacji w biznesie. Bazuje na osobistych doświadczeniach i wiedzy, którą autor miał okazję sprawdzić w praktyce. Jest to także świadectwo czasu przełomu technologicznego i cywilizacyjnego, który stał się udziałem naszego pokolenia. Głównym „bohaterem” książki jest innowacja, nowatorskie rozwiązania, które pozwalają osiągać sukces w biznesie, wywierać wpływ na rzeczywistość i cieszyć się tym.
Strategia innowacji, czyli umiejętność znajdowania i wdrażania nowatorskich pomysłów, jest najlepszym napędem wzrostu przedsiębiorstw i całej gospodarki.

Recenzje

rzeczpospolita.gif

Pierwszy internetowy
Autor "Drogi innowacji" Sławomir Lachowski to twórca mBanku (pełnił też funkcję prezesa MultiBanku i wiceprezesa PKO BP), pierwszego internetowego banku w Polsce.
Opasła publikacja zawiera prezentację kolejnych etapów uruchamiania tego projektu od organizacyjnej kuchni.
Wiele tam szczegółów - książka jest więc pozycją dla zorientowanych w temacie czytelników. Takich z kolei na pewno zainteresuje, skąd wziął się sam pomysł i jak wyglądał tok myślenia twórców nowatorskiej wtedy struktury. Lachowski dość dokładnie tłumaczy, jak wyglądało tworzenie metodologii całego projektu. Pouczająca publikacja dla każdego, kto myśli o założeniu własnego innowacyjnego biznesu i interesuje się szczególnie bankowością i jej historią.
Wpływ ze sprzedaży książki zostanie przeznaczony na cele charytatywne.
- ele
strategie.gif

Czy takie kraje jak Polska mogą być innowacyjne? Nowa Gospodarka daje szansę na włączenie się do procesu poszukiwania innowacji na innej drodze niż tradycyjne kapitałochłonne badania. Strategia mBanku jest przykładem przełomowej, burzącej innowacji, która wprowadza nowatorski model biznesowy; najpierw kreuje nowy rynek w swojej kategorii, a następnie zwiększając jakość i zakres produktów stwarza zagrożenie dla największych graczy i liderów branży. Książka opisuje proces poszukiwania wartości mBanku oraz praktykę zarządzania przez wartości, która daje zdumiewająco pozytywne rezultaty. Wartości konsekwentnie praktykowane w przedsiębiorstwie mają zasadniczy wpływ na kulturę organizacji, dając jej trwałą przewagę konkurencyjną, która znajduje swoje odzwierciedlenie w wynikach finansowych, satysfakcji pracowników i zadowoleniu akcjonariuszy.

Więcej z kategorii