PROMOCJA 2+1 gratis: Zmiana na lepsze

Autor: , ,

78.80

Korporacyjni Rebelianci
12-tygodniowy rok
Kto zabrał mój ser?

 

50 in stock

SKU: baa4d2a40e0a Kategorie: ,

Z okazji nadchodzących Mikołajek oraz Świąt Bożego Narodzenia przygotowaliśmy dla Was świąteczne promocje!

Przy zakupie książek Korporacyjni Rebelianci oraz 12-tygodniowy rok otrzymasz kultową pozycję Kto zabrał mój ser? ZA 1 GROSZ.

Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.

***

Korporacyjni Rebelianci

Joost and Pim, znani jako Korporacyjni Rebelianci, realizują swą misję sprawiania, by praca była frajdą. Porzucili frustrujące zajęcia w korporacjach, aby odwiedzić najbardziej inspirujące firmy świata. Prezentując kolejne miejsca i ludzi, których już spotkali, dzielą się z czytelnikami tym, czego się do tej pory nauczyli i dowiedzieli.

Oto książka dla ludzi, którzy wiedzą, że miejsca pracy mogłyby i powinny być lepsze. Niezależnie od tego, czy wchodzisz w skład zespołu zarządzającego, czy jesteś rebeliantem zdławionym przez korporacyjne dogmaty czy też menadżerem, który utknął w niesprawnym systemie, ta książka z pewnością jest dla ciebie!

Blog Korporacyjnych Rebeliantów czytany jest w ponad 100 krajach. Ich blogowe wpisy były wykorzystywane przez takie media, jak „The New York Times”, „Forbes”, „HuffPost”, „The Guardian” czy BBC. Obaj autorzy znaleźli się na liście Top 30 Emergent Management Thinkers (Najlepszych 30 Myślicieli Wyłaniającego się Nowego Zarządzania) i zdobyli w 2019 roku nagrodę Thinkers50 Radar Award.

12-tygodniowy rok
Przewodnik pozwalający osiągać wyniki dzięki skupieniu, zaangażowaniu i odpowiedzialności
Dwunastotygodniowy rok to system, który narodził się w świecie sportu. Był używany przez najlepszych zawodników, a z czasem został zaadaptowany przez Briana P. Morana i Michaela Lenningtona tak, by można go było używać w codziennym życiu i działalności zawodowej.
To nie jest książka teoretyzująca. 12-tygodniowy rok został sprawdzony przez tysiące klientów i setki przedsiębiorstw, a oprócz tego bazuje na wieloletnim doświadczeniu autorów. Tym, co odróżnia wspaniałych specjalistów i organizacje od licznego grona przeciętniaków, jest umiejętność skutecznego wykorzystywania posiadanej wiedzy. Większość z nas wie, że powinna podjąć takie czy inne działania, ale pomiędzy wiedzą teoretyczną, a tym, co faktycznie jesteśmy gotowi zrobić, istnieje spory rozdźwięk. To właśnie sprawia, że większość ludzi i firm nie jest w stanie w pełni wykorzystać posiadanego potencjału.

12-tygodniowy rok prezentuje sprawdzone sposoby postępowania i zasady skutecznego działania w kontekście dwunastotygodniowych cykli realizacji planów. Z książki dowiesz się, jak wypracować klarowny obraz tego, co naprawdę się liczy i jak wywołać w sobie potrzebę pilnego podjęcia działań. Dzięki niej zrozumiesz, co musisz zrobić, by:
– odzyskać kontrolę nad sobą,
– zwiększyć własne przychody,
– osiągnąć równowagę między różnymi Twoimi priorytetami,
– obniżyć poziom odczuwanego stresu,
– osiągnąć swoje cele w rekordowo krótkim czasie.

12-tygodniowy rok to poradnik przygotowany z myślą o pojedynczych osobach oraz całych organizacjach – to tekst dla każdego, kto marzy o tym, by w ciągu dwunastu tygodni przebić roczne dokonania większości ludzi.

Kto zabrał mój ser?

Kto zabrał mój ser? to prosta, a zarazem mądra, alegoryczna przypowieść, odkrywająca najgłębsze prawdy o zmianach dokonujących się w naszym życiu.

Co sprawiło, że książka ta gości od wielu tygodni na pierwszych miejscach list bestsellerów tak poczytnych pism jak: „The New York Times”, „Wall Street Journal”, „USA Today”. Odpowiedź zawiera się w jednym zdaniu: jasne, pełne mocy przesłanie zawarte w tej książce – „To nie prawda, że zmiany są najważniejsze. Po prostu nic innego ważnym nie jest. Otwórz się na zmiany, nie walcz z nimi”.

Bohaterowie tej przypowieści cztery istoty – myszy Nos i Pędziwiatr, i miniaturowi ludzie – Zastałek i Bojek, są personifikacją prostych, ale i skomplikowanych części naszej osobowości, które kryją się w nas niezależnie od wieku, płci, rasy czy narodowości. Myszy i ludzie – żyjący wewnątrz labiryntu i poszukujący sera, który jest ich pokarmem i źródłem szczęścia.

„Ser” to metafora wszystkiego, czego pożądamy w życiu – dobrej pracy, zdrowych związków z innymi ludźmi, majątku, zdrowia czy spokoju duchowego. „Labirynt” to miejsce, w którym szukamy tego, czego pragniemy – może jest to firma dla której chcielibyśmy pracować, rodzina czy społeczność, w której żyjemy.

Niekiedy zachowujemy się jak Nos, który szybko wyczuwa zmiany, lub jak Pędziwiatr, który szybko rozpoczyna działanie, albo jak Zastałek, który zaprzecza i opiera się zmianom, bo obawia się, że przyniosą coś złego, albo jak Bojek, który uczy przystosowania się do zmian, gdy widzi, że mogą przynieść coś lepszego. Którąkolwiek z części naszej osobowości wykorzystujemy, mamy wszyscy wspólną cechę: potrzeby odnalezienia własnej drogi w labiryncie życia i odnalezienia sukcesu w erze ciągłych zmian. Jakże wszystko byłoby proste, gdybyśmy mieli własną mapę labiryntu. Gdyby reguły, do których przywykliśmy niezmiennie obowiązywały. Gdyby nie zabierano nam od czasu do czasu naszego Sera. Świat jednak zmienia się nieustannie – rzecz w tym, aby potrafić się do tych zmian dostosować.

Kto zabrał mój ser? S. Johnsona stała się książką niemalże kultową. Publicysta czasopisma „TIME” Walter Kirn nazwał ją „literacką podwaliną Nowej Ekonomii”. Opracowanym w oparciu o nią programem szkoleniowym CHEESE Experience objęto zarządy i grupy menedżerskie wielu renomowanych firm takich jak Chase Manhattan, Procter and Gamble, General Motors, Kodak, Marriot, Citibank, Hewlett – Packard, Hartford Insurance, IBM, Time -Warner, US Army, Xerox i wiele innych. Sprzedała się, jak dotychczas w niewiarygodnym łącznym nakładzie 2 000 000 egzemplarzy.