Z okazji nadchodzących Mikołajek oraz Świąt Bożego Narodzenia przygotowaliśmy dla Was świąteczne promocje!
Przy zakupie książek Kiedy oraz 2030 otrzymasz kultową pozycję Like a Virgin ZA 1 GROSZ.
Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.
***
Kiedy
Najlepsza książka stycznia 2018 na liście bestsellerów Amazona!
Daniel H. Pink – autor bestsellerów Drive oraz Jak być dobrym sprzedawcą – w książce Kiedy. Naukowe tajniki doskonałego wyczucia czasu ujawnia skuteczne sposoby posługiwania się czasem, których umiejętne wykorzystanie znakomicie poprawi Twoje osiągnięcia w pracy, w szkole i w domu.
Każdy z nas zmaga się z nieustającym strumieniem dylematów tkwiących w prostym, ale jakże istotnym słowie „kiedy”. Kiedy zmienić pracę? Kiedy zaplanować zajęcia? Kiedy zaangażować się w relację lub projekt? Takie decyzje podejmujemy zazwyczaj na chybił trafił – kierując się intuicją, przeczuciami czy po prostu zgadując. To całkowicie niewłaściwe podejście, przekonuje Daniel Pink.
W powszechnym przeświadczeniu wyczucie czasu jest niezwykle ważne, jednak trafienie w odpowiedni moment traktujemy jako sztukę. Z wywodów Pinka jasno wynika, że posługiwanie się czasem jest w istocie nauką.
Powołując się obficie na ustalenia psychologów i biologów, neurobiologów i ekonomistów, autor Kiedy ujawnia i radzi, jak dzięki poznaniu tajników wyczucia czasu lepiej żyć, wydajniej pracować i odnosić sukcesy. Jak wykorzystać ukryte schematy dnia w jego planowaniu? Dzięki czemu przerwy mogą spektakularnie podnieść wyniki sprawdzianów pisanych przez nasze dzieci? Jak zmienić kiepski początek w nowy start? Czy półmetki są ważne? Dlaczego zakończenia podnoszą motywację i pogłębiają znaczenie? I wreszcie, jak sprawić, by czas stał się naszym sprzymierzeńcem, a nie wrogiem?
Z odpowiedzi na te i wiele innych pytań Pink tworzy fascynującą narrację, pełną intrygujących historii i praktycznych porad. Nieoczekiwane wyniki innowacyjnych badań, odważne pomysły i niekonwencjonalne wyjaśnienia sprawiają, że ta książka odmienia sposób naszego myślenia o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
2030
ŚWIAT RADYKALNIE SIĘ ZMIENIA NA NASZYCH OCZACH. CZY BĘDZIECIE GOTOWI NA TO, CO NADCHODZI?
„Dawno, dawno temu świat nie tylko był klarownie podzielony na prosperujące i zacofane gospodarki, ale również dzieci było pod dostatkiem, osób pracujących było więcej niż emerytów i wszyscy pragnęli posiadać domy i samochody. Firmy nie musiały rozglądać się poza Europą i Stanami Zjednoczonymi, aby dobrze sobie radzić. Drukowany pieniądz był prawnym środkiem płatniczym dla wszelkich długów, publicznych i prywatnych. W szkole mówili nam, jak mamy „rozgrywać tę grę”, i dorastaliśmy w przekonaniu, że zasady pozostaną takie same, kiedy to my podejmiemy pierwszą pracę, założymy rodzinę, doczekamy się, że nasze dzieci opuszczą dom, a później sami przejdziemy na emeryturę.
Ten znajomy świat szybko znika, wkraczamy bowiem w oszałamiającą nową rzeczywistość, napędzaną przez nowy zbiór zasad. Zanim się zorientujemy, w większości krajów będzie więcej dziadków niż wnuków; łącznie rynki klasy średniej w Azji staną się większe od tych w Stanach Zjednoczonych i Europie razem wziętych; w ręce kobiet będzie trafiać więcej majątku niż w ręce mężczyzn; i znajdziemy się pośród robotów przemysłowych, których liczba przewyższy liczbę pracowników produkcyjnych, a liczba komputerów będzie większa niż liczba ludzkich mózgów; więcej będzie czujników niż ludzkich oczu i więcej rodzajów walut niż państw.
[…] To, jak te wszystkie trendy się nasilają i dostosowują do czegoś takiego jak koronawirus, rozwija się na naszych oczach. Większość tych trendów – od spadającej płodności przez dynamikę międzypokoleniową po wykorzystanie technologii – przyspieszy z powodu pandemii. Kluczowe pytanie, które jednak musimy sobie zdać, jest następujące: czy coś takiego jak COVID-19 (lub następny nieprzewidziany kryzys) lepiej nas przygotuje, czy raczej nas zaślepi na zbiorowe, już zachodzące zmiany, które, jak dowodzę, osiągną punkt zwrotny w ciągu najbliższej dekady”.
(z rozdziałów „Wprowadzenie: Zegar tyka” i „Postscriptum”)
Like a Virgin
Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę „Student”. W 1970 roku powołał do życia Virgin, małe przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a wkrótce potem otworzył sklep muzyczny w Londynie. Dwa lata później powstało studio nagrań i Virgin Records stała się jedną z sześciu najlepszych wytwórni płytowych na świecie. Od tamtej pory Virgin Group rozwinęła się i obejmuje teraz ponad czterysta firm w ponad trzydziestu krajach. Branson jest jedynym człowiekiem na świecie, który od zera zbudował warte osiem miliardów dolarów przedsiębiorstwa w ośmiu różnych sektorach. Działając w ramach charytatywnego oddziału Virgin Group, Unite, pracuje nad rozwijaniem nowego podejścia do problemów społecznych i środowiskowych.
Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu to książka napisana z perspektywy założyciela dużego biznesu, który wyzwolił się od biznesowego szablonu, a całą wiedzę jaką ma o skutecznym prowadzeniu przedsiębiorstwa czerpie z własnego, czterdziestoletniego doświadczenia. Książka Richarda Bransona to zebrane w całość najlepsze biznesowe wskazówki autora, które pierwotnie pojawiły się w „New York Times”, a następnie były cytowane na całym świecie od Indii aż po Australię i Wyspy Bahama. Branson porusza w swojej książce zarówno kwestię światowego kryzysu finansowego, jak również zdradza pięć sekretnych przepisów, jak osiągnąć sukces w biznesie.
Praktyczna wiedza, jaką Branson dzieli się z Czytelnikami, jest nie do zdobycia w żadnej szkole. Like a Virgin to rady praktyka, który osiągnął sukces i który wie, jak sprawnie i skutecznie poruszać się w biznesie.